کد خبر: 22874
A
به دنبال حملات تروریستی تهران انجام شد

حضور مسئولان عالیرتبه ارمنی در سفارت ایران

مقام ها و مسئولین عالیرتبه ارمنی و سفرا و دیپلماتهای خارجی مقیم ایروان در سفارت جمهوری اسلامی ایران حضور یافته و دفتر یادبود شهدای حمله تروریستی اخیر در کشورمان را امضا کردند.

حضور مسئولان عالیرتبه ارمنی در سفارت ایران

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به مناسبت وقوع حمله تروریستی در کشورمان و حمله ددمنشانه جلادان داعشی به حرم مطهر بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی که منجر به شهادت ۱۳ نفر از هموطنان عزیزمان گردید، دفتر یادبودی در سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان دائر شد.

تعداد زیادی از شخصیت های عالیرتبه سیاسی، نظامی و فرهنگی ارمنستان و همچنین سفرا و دیپلمات های خارجی مقیم ایروان ضمن حضور در سفارت کشورمان با ابراز تسلیت از وقوع این حادثه تروریستی به محکوم نمودن این حادثه پرداخته و با بازماندگان و خانواده های شهدای این واقعه ابراز همدردی کردند.

از حدود یکساعت گذشته که این دفتر دائر شده است شخصیت های عالیرتبه ارمنستان ازجمله ویگن سرکیسیان وزیر دفاع، اسقف ناتان از کلیسای اچمیادزین، معاونین وزارتخانه های فرهنگ، ورزش و جوانان، مدیریت منطقه ای، استاندار آرارات و سفرای چین، لبنان، لهستان، ، قزاقستان، ترکمنستان، کاردار عراق و معاونین سفارت خانه های ژاپن و روسیه ضمن حضور در سفارت و ابراز تسلیت به سید کاظم سجادی سفیر کشورمان با دولت و ملت ایران ابراز همدردی کردند.

دفتر یادبود شهدا و مجروحین حادثه تروریستی اخیر در کشورمان تا ساعت ۱۵ عصر در سفارت برقرار می باشد.

همچنین سرژ سرکیسیان رئیس جمهور و آرا بابلویان رئیس مجلس ارمنستان در آغازین ساعات انجام این حادثه تروریستی در پیام های جداگانه ای به دکتر روحانی رئیس جمهوری و دکتر لاریجانی به محکومیت این حادثه تروریستی پرداخته و با دولت و ملت ایران ابراز همدردی کردند.-ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر