کد خبر: 22936
A

پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پی حوادث تروریستی تهران

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پیامی حوادث تروریستی کوردلانه بدخواهان مردم و نظام و عاملین استکبار در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی را محکوم و شهادت جمعی از هموطنان در این حوادث را تسلیت گفت.

پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پی حوادث تروریستی تهران

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران ، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پیامی حوادث تروریستی کوردلانه بدخواهان مردم و نظام و عاملین استکبار در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی را محکوم و شهادت جمعی از هموطنان در این حوادث را تسلیت گفت.

در پیام سید تقی نوربخش آمده است: ایران اسلامی با عزت٬ مستقل و مقتدر خوار چشم استکبار جهانی است و آنان با توسل به پلیدترین روشهای جنایات بشری، تصور ایجاد ناامنی در این کشور را دارند اما غافل از اینکه جمهوری اسلامی ایران با زعامت مقام معظم رهبری٬ وحدت و یکپارچگی مردم و اقتدار نیروهای نظامی رو به جلو حرکت می کند و  چنین حوادثی، خللی در رسیدن به آرمان های انقلابی ایجاد نمی کند.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ سازمان تامین اجتماعی٬ ضمن همدردی  با بازماندگان شهدای این حملات و آرزوی شفای عاجل برای مصدومان ،این حادثه تاسف انگیز  تروریستی را به مقام معظم رهبری و ملت شهید پرور ایران تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.-ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر