کد خبر: 23106
A

وزیر احمدی‌نژاد به هیات رئیسه مجلس: جای تعجب است که طبقات مجلس وسایل مقابله با تروریست‌ها را ندارد

نماینده مردم کرمان از هیئت رئیسه به دلیل وجود نقص‌های امنیتی مجلس، گلایه کرد و گفت:جای تعجب است که در طبقات نمایندگان دوربین و وسایل مقابله با تروریست وجود ندارد.‌ برای تامین موتورپول، مجلس را «فشل» کردیم و موجب ترددهای ناشناخته شدیم.

وزیر احمدی‌نژاد به هیات رئیسه مجلس: جای تعجب است که طبقات مجلس وسایل مقابله با تروریست‌ها را ندارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس دهم، نطق میان دستورش را به حادثه تروریستی اخیر اختصاص داد.

او ابتدا ضمن تشکر از همکارانش که با وجود حادثه تروریستی، جلسه مجلس را تعطیل نکردند، گفت: به شما نمایندگان دوره دهم افتخار میکنم علی رغم اینکه در 50 متری شما حادثه تروریستی در حال وقوع بود،‌ لحظه ای مجلس را ترک نکرده و درنگ نکردید.

این نماینده اصولگرای مجلس در ادامه صحبت‌هایش، در مورد وجود نقص امنیتی، انگشت اتهام را به سمت هیئت رئیسه نشانه گرفت،‌ تأکید کرد: هیئت رئیسه مجلس باید اهتمام بیشتری برای تأمین مسائل امنیتی مجلس داشته باشد.‌ جای تعجب است که در طبقات نمایندگان دوربین و وسایل مقابله با تروریست ها وجود ندارد.‌ جای تعجب است که برای تامین موتورپول، مجلس را «فشل» کردیم و موجب ترددهای ناشناخته در مجلس شدیم. امید است که این صرفه جویی را کنار گذاشته و به امنیت مجلس بیشتر توجه کنیم.

زاهدی همچنین افزود: وزارت اطلاعات نباید درگیر مسائل سیاسی شود،‌این سم مهلکت برای این وزارتخانه است.‌ از سپاه و یگان حفاظت مجلس تشکر میکنیم و  درخواست برخورد قاطع با سران این جریان در خارج از کشور داریم،‌امید است کسانی که مخالف حضور و مشاوره دادن  نیروهای نظامی به نیروهای مقاومت بودند، از این موضوع پند بگیرند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر