کد خبر: 23116
A

سردار غیب پرور: حامیان تروریست‌ها به درستی حضور ایران در سوریه اعتراف کردند

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حوادث تروریستی چند روز قبل در تهران، اظهار کرد: این حرکت ددمنشانه چنان مفتضح بود که حتی حامیان این تروریست ها نیز به شکست آن اعتراف کردند و گفتند که این حرکت تروریستی، درستی حضور رزمندگان ایرانی را در سوریه اثبات کرد.

سردار غیب پرور: حامیان تروریست‌ها به درستی حضور ایران در سوریه اعتراف کردند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم افطاری خانواده شهدا، با بیان اینکه «خط شهادت در کشور ساری و جاری است و انقلاب اسلامی ایران به برکت شهدا مستحکم تر می شود»، اظهار کرد: ایران مرکز ثقل امنیت کشورهای منطقه است و همه می دانند امنیت امروز ما مدیون خون شهدا است.


وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا ایجاد شد و استمرار پیدا کرده است، افزود: به فضل خداوند و با ایثار مجاهدانی که به خدا ایمان دارند انقلاب زنده است به راه خود ادامه خواهد داد.


به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج، غیب پرور با اشاره به حوادث تروریستی چند روز قبل در تهران، اظهار کرد: ایران اسلامی چنان قدرتمند است که این حرکت های کور تروریستی که مردم بی گناه را هدف کینه و نفرت خود قرار می‌دهند، هیچ تاثیری بر اراده مردم ایران در استمرار انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور ندارد.


وی همچنین با اشاره به برخی تحلیل‌ها در این خصوص، گفت: این حرکت ددمنشانه چنان مفتضح بود که حتی حامیان این تروریست ها نیز به شکست آن اعتراف کردند و گفتند که این حرکت تروریستی، درستی حضور رزمندگان ایرانی را در سوریه اثبات کرد.


غیب پروردر پایان به شهادت جمعی از هم وطنان مسلمان و روزه دار در این جنایت اشاره و خاطر نشان کرد: دل ما داغ‌دار از دست دادن این عزیزان است، اما همگان دیدند که استحکام مجدد نظام اسلامی بار دیگر بر جهانیان ثابت شد و مردم ما متحدتر شدند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر