کد خبر: 23191
A

۵ نفر از عوامل مرتبط با گروهک تروریستی داعش در بندر جاسک دستگیر شدند

حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از دستگیری ۵ نفر از عوامل مرتبط با گروهک تروریستی داعش در بندر جاسک خبر داد.

۵ نفر از عوامل مرتبط با گروهک تروریستی داعش در بندر جاسک دستگیر شدند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در روزهای گذشته تعداد ۵ نفر از عواملی که مرتبط با گروهک تروریستی داعش بودند در بندر جاسک دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

 

این مقام قضایی در استان هرمزگان در ادامه افزود: پرونده این افراد در جریان رسیدگی است و در آینده نزدیک حکم قطعی در مورد آنان صادر می‌شود.
 
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه از به هلاکت رسیدن ۴ نفر از اشرار مسلح در کوههای اطراف شهرستان رودان توسط ماموران نیروی انتظامی خبر داد و گفت: این افراد پس از درگیری با ماموران نیروی انتظامی به هلاکت رسیدند.

 

 
۵ نفر از عوامل مرتبط با گروه تروریستی داعش در بندر جاسک دستگیر شدند
تصاویر منتشره از سوی نیروی انتظامی استان هرمزگان در خصوص هلاکت اشرار

 

 
۵ نفر از عوامل مرتبط با گروه تروریستی داعش در بندر جاسک دستگیر شدند
تصاویر منتشره از سوی نیروی انتظامی استان هرمزگان در خصوص هلاکت اشرار  
 
 
 
 
حجت الاسلام والمسلمین اکبری همچنین گفت: از این افراد مقداری مواد منفجره، اسلحه و پرچم گروه تروریستی داعش کشف و ضبط شده است.
 
وی افزود: هیچ یک از اخبار منتشر شده مبنی بر کشف جلیقه انتحاری یا استفاده از وسایل خاص گروههای تروریستی از این باند درست نبوده و اسلحه و ادوات کشف شده، سلاح های معمول مورد استفاده اشرار است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر