کد خبر: 23314
A

نظر متفاوت علی مطهری درباره سند ۲۰۳۰/این فقط یک توصیه‌نامه‌ است/ نیازی به این همه مجادله بر سر آن نبود

علی مطهری گفت: سند ۲۰۳۰ هر جایی که با ایدئولوژی و فرهنگ ما همخوانی نداشته باشد ما آن را اجرا نمی‌کنیم.

نظر متفاوت علی مطهری درباره سند ۲۰۳۰/این فقط یک توصیه‌نامه‌ است/ نیازی به این همه مجادله بر سر آن نبود
نائب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران گفت:‌ سند ۲۰۳۰ یک توصیه‌نامه است که یونسکو به عنوان یک سازمان مستقل آن را داده و یونسکو سازمانی است که حتی از فلسطین نیز دفاع کرده است.
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران به نقل از ایسنا، وی افزود:‌ این توصیه‌نامه‌ای است که یونسکو داده است و در کشورها ارزیابی می‌شود که تا چه حد اجرا شود و کشور ما این را با حدتحفظ قبول کرده؛ یعنی هر جایی که با ایدئولوژی و فرهنگ ما همخوانی نداشته باشد ما آن را اجرا نمی‌کنیم و این موضوع در اسناد یونسکو نیز موجود است و چیزی نیست که کشور را تهدید کند.
 
مطهری تاکید کرد:‌ موضوع ۲۰۳۰ قدری سیاسی شد و چندان نیازی به این همه مجادله بر سر آن نبود و همانطور که گفته شد چیزی نیست که تعلیم و تربیت ما را تحت تاثیر قرار دهد نه اینکه ما بخواهیم برنامه های آموزشی خود را از آن برداریم.
 
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اتفاق تروریستی مجلس گفت: برای تقویت سیستم امنیتی کمیته‌ای تشکیل شده متشکل از دو نفر اعضای هیأت رئیسه، سپاه حفاظت، حراست مجلس و احتمالا نیروی انتظامی و مقرر شد طرح تقویت امنیتی مجلس ارائه شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر