کد خبر: 23320
A
ماموستا عبدالرحمن خدائی،امام جمعه اهل سنت سنندج:

دولت روحانی دولت آسایش و امنیت است/ اقدام های ترویستی برخی افراد بزدل ربطی به فرهنگ کردی ندارد

امام جمعه اهل سنت سنندج با بیان اینکه روحانی بخوبی رهنمودهای رهبری را در پیشبرد اهداف کشور به کار گرفته اند تاکید کرد: دولت روحانی دولت آسایش و امنیت است.

دولت روحانی دولت آسایش و امنیت است/ اقدام های ترویستی برخی افراد بزدل ربطی به فرهنگ کردی ندارد

دیده بان ایران: ماموستا عبدالرحمن خدائی روز سه شنبه در گفت و گویی  در خصوص اصلاحات لازم در ساختار دولت، بر ضرورت به کارگیری افراد دانشمند و صاحب تدبیر در دولت دوازدهم تاکید کرد و افزود: آقای روحانی با چهار سال ریاست دولت تدبیر و امید، صاحب تجربه هستند و امیدواریم در دولت بعدی از افرادی در کابینه استفاده شود که مدیریت و کفایت داشته باشند.
وی اضافه کرد: خود آقای روحانی می داند که چه نواقصی وجود دارد که در دولت بعدی این نواقص انشاء الله برطرف و در دولت عدالت و خیرخواه مردم هر چه برای مملکت موثر باشد انجام دهند؛ مخصوصا از رهنمودهای مقام معظم رهبری در این اصلاحات استفاده کرده و تاکنون هم از رهنمودهای رهبری به خوبی در پیشبرد اهداف کشور بهره گرفته اند.
امام جمعه سنندج گفت: به آینده کشور خوشبین هستم و انشاء الله آینده خوبی پیش روی مملکت و ملت ایران باشد.
وی عملکرد دولت یازدهم در برقراری امنیت و آسایش در کشور را مثبت ارزیابی کرد و افزود: در نقاطی که آقای روحانی می داند ضعف وجود دارد این نقاط را ترمیم و فضای صفا و صمیمیت در کشور را بیشتر کنند. 
ماموستا خدائی همچنین گفت: در بحث سیاست خارجی هم دولت عملکرد خوبی داشته و امید است بیش از پیش در این زمینه به موفقیت های روزافزون دست یابد.
وی تاکید کرد: دولت روحانی، دولت خشونت نبوده بلکه دولت آسایش و عمل بوده که امید است در این زمینه هم در دولت بعدی عملکرد بهتری داشته باشد.

**اقدام های ترویستی برخی افراد بزدل ربطی به فرهنگ کردی ندارد


وی در خصوص حوادث تروریستی اخیر در تهران هم با اشاره به هدایت چنین اقدام هایی از خارج از کشور اظهار داشت: در کشور الحمدالله هیچ مشکلی نداریم. من که در مرز هستم، در سنندج و هم در شهرستان های دیگر از جمله بانه در مسائل شیعه و سنی در کشور عیبی نمی بینم و همه با علاقه مندی و محبت در کنار یکدیگر زندگی می کنند.
امام جمعه اهل سنت سنندج گفت: اگر در خارج از کشور فعالیت هایی می شود ربطی به مسائل شیعه و سنی در کشور ندارد و با توجه به فرمایش آقای روحانی در سنندج که گفت حقوق شهروندی یعنی حق شیعه و سنی؛ امید است به نحو برجسته ای این مساله پیش برود.
ماموستا خدائی تصریح کرد: خارجی ها همواره به دنبال نفوذ در کشور هستند و بین هر ملت و مردمی خوب و بد وجود دارد و متاسفانه تعدادی افراد بزدل به دشمن پناه برده اند و اینها جزو فرهنگ کرد محسوب نمی شود و این نفوذ خارجی است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر