کد خبر: 23370
A

جلسه آینده فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی با حضور مسئولان امنیتی/ بررسی ویژگی‌های کابینه دولت دوازدهم در نامه به روحانی

سخنگوی فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی از برگزاری جلسه آینده این فراکسیون با مسئولان امنیتی و نظامی خبر داد.

جلسه آینده فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی با حضور مسئولان امنیتی/ بررسی ویژگی‌های کابینه دولت دوازدهم در نامه به روحانی

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران ،سخنگوی فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی از برگزاری جلسه آینده این فراکسیون با مسئولان امنیتی و نظامی خبر داد.

بهروز بنیادی سخنگوی فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری جلسه شورای مرکزی فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی اعلام کرد: در جلسه صبح امروز که به ریاست کواکبیان پیش از نشست علنی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، در رابطه با آخرین تحولات منطقه بحث و تبادل نظر کردیم و آخرین موضوعات سیاسی داخلی و منطقه‌ای را مورد بررسی قرار دادیم.

او افزود: ابتدا پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت، و رسیدن نیروهای حشدالشعبی به مرزهای سوریه تبریک گفته شد و سپس با اشاره به بحران امنیتی در قطر، بر لزوم تقویت روابط اقتصادی و تجاری با دولت قطر و ایفای نقش بشردوستانه در راستای حمایت از مردم این کشور تاکید شد.

سخنگوی فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی خاطرنشان کرد: اعضای فراکسیون همچنین بر اینکه ایران نباید خود را درگیر مناقشات اعراب کنند، تاکید داشتند و خواستار توجه مسئولان به این مهم شدند.

بنیادی با یادآوری حضور اعضای فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی در تمامی هیات‌های دوستی پارلمانی مجلس، به تقویت روابط پارلمانی با کشورهای منطقه و جهان اشاره کرد و گفت: در این جلسه اعضا بر لزوم انسجام‌بخشی هرچه بیشتر گروه‌های پارلمانی تاکید داشتند.

او با اشاره به حمله تروریستی به مجلس اظهار داشت: اعضای فراکسیون خواستار تشکیل جلسه غیرعلنی دیگری  برای اخذ تصمیم مناسب برای مقابله  با داعش در سطح منطقه‌ای و داخلی کشور شدند و همچنین بر لزوم ارتقای سطح امنیتی خانه ملت و نمایندگان تاکید کردند.

سخنگوی فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی از تهیه نامه‌ای از سوی این فراکسیون خطاب به رئیس جمهور خبر داد و گفت: فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی با بیش از ۱۲۰ عضو درصدد است در نامه‌ای به آقای روحانی درباره شاخص‌ها و ویژگی‌های اعضای کابینه دولت دوازدهم رایزنی کند .

بنیادی در پایان از برگزاری جلسه آینده این فراکسیون با مسئولان امنیتی و نظامی خبر داد.-ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر