کد خبر: 23639
A
طیبه سیاوشی در گفت و گو با دیده بان ایران؛

سؤال کنندگان از رئیس جمهور به این نتیجه رسیده اند که سؤال از وزیر اقتصاد نتیجه ای ندارد/ احتمالا تعداد امضاء کنندگان کم می شود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که باید از وزیر اقتصاد سؤال کرد، گفت: مجموع سؤال کنندگان به این نتیجه رسیده اند که سؤال از وزیر اقتصاد و دارایی فایده ای ندارد.عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: بنده نفر 85 بودم که این نامه را امضاء کردم ولی گویا تلاش برای پس گیری امضاء توسط افرادی شروع شده است و احتمالا تعداد امضاء کنندگان کم می شود.

سؤال کنندگان از رئیس جمهور به این نتیجه رسیده اند که سؤال از وزیر اقتصاد نتیجه ای ندارد/ احتمالا تعداد امضاء کنندگان کم می شود

دیده بان ایران_ محمود اکبری کیا: مؤسسات مالی و اعتباری که هر روز اخبار تجمع برخی از سپرده گذاران آن در استان ها مختلف به گوش می رسد و بیشتر باید وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی به آن پاسخ دهند اما جمعی از نمایندگان مجلس با طرح نامه ای خواستار سؤال از رئیس جمهور در خصوص مؤسسات مالی و اعتباری شدند.

طیبه سیاوشی یکی از امضاء کنندگان نامه در گفتگو با دیده بان ایران اظهار کرد: بنده نیز این نامه را امضاء کردم و بیشتر در طرح سؤال مؤسسه کاسپین و فرشتگان مورد نظر است.

وی ادامه داد: مردم نیاز به پاسخگویی دارند و کسانی که نامه را امضاء کردند فقط می‌خواهند به یک جوابی از رئیس جمهور برسند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که باید از وزیر اقتصاد سؤال کرد، گفت: مجموع سؤال کنندگان به این نتیجه رسیده اند که سؤال از وزیر اقتصاد و دارایی فایده ای ندارد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: بنده نفر 85 بودم که این نامه را امضاء کردم ولی گویا تلاش برای پس گیری امضاء توسط افرادی شروع شده است و احتمالا تعداد امضاء کنندگان کم می شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر