کد خبر: 23746
A
سمیه محمودی نماینده شهرضا در گفتگو با دیده بان ایران؛

مسئله حضور بانوان در ورزشگاه ها دغدغه مربوط به کلان شهرهاست/ بانوان شهرستانی مشکلات عمیق تری نسب به حضور در ورزشگاه دارند

عضو فراکسیون زنان در رابطه با حضور زنان در ورزشگاه اظهار داشت: دغدغه حضور بانوان در ورزشگاه ها مربوط کلان شهرهایی مانند تهران است و در شهرستان ها ما با چنین دغدغه هایی مواجه نیستیم.

مسئله حضور بانوان در ورزشگاه ها دغدغه مربوط به کلان شهرهاست/ بانوان شهرستانی مشکلات عمیق تری نسب به حضور در ورزشگاه دارند

دیده بان ایران - سپیده اجلالی: روز جمعه بیانیه از تندرو ها  جهت ممانعت از حضور بانوان در ورزشگاه ها بر روی بنری در شبکه های مجازی انتشار یافت که عده ای از مردم روی آن را امضاء کرده بودند و طبق بند «م» وصیت امام خود را آتش به اختیار معرفی کرده بودند.

 سمیه محمودی نماینده مجلس دهم در همین رابطه به  خبرنگار دیده بان ایران گفت: نظر همکاران ما که نماینده مردم پایتخت در مجلس و موافق حضور زنان در ورزشگاه ها هستند، در جای خود قابل احترام است  اما دیدگاه آنها با دیدگاه کسانی که نماینده شهرستان ها هستند بسیار متفاوت است. چرا که در شهرستان ها در حوزه زنان مشکلات به قدری زیاد است که بهتر است به مسائل اصلی تر پرداخته شود تا از این طریق، مشکلات بانوان شهرستان ها که از امکانات محدود تری نسبت به بانوان کلان شهرها دارند روند بهبود خود را طی کند. 

وی افزود: وقت و انرژی صرف شده برای حضور بانوان در ورزشگاه باید صرف محرومیت بانوان در شهرستان ها گردد.  شهرستان های ما در حوزه ورزش زنان دارای مشکلات عظیمی است و فراکسیون زنان باید در ابتدا باید به فکر مشکلات ورزشی و اجتماعی زنان شهرستان ها باشند.

سمیه محمودی در ادامه با توجه به مخالفت تندرو ها در رابطه با حضور زنان بیان داشت: گاهی رفتار انسان ها باعث محرومیت آنها می شود و اگر کمی با احتیاط رفتارهای ما کنترل شود دچار محرومیت نخواهیم شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر