کد خبر: 23806
A

روزنامه‌هایی که امروز خبر حمله موشکی سپاه به داعش را پوشش دادند

حمله موشکی سپاه پاسداران به مقرهای فرماندهی و مراکز تسلیحاتی داعش شامگاه روز گذشته اتفاق افتاد؛ با این حال اندک روزنامه‌هایی بودند که توانستند خود را به این رویداد مهم خبری برسانند.

روزنامه‌هایی که امروز خبر حمله موشکی سپاه به داعش را پوشش دادند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ شرق، اعتماد، خراسان، آرمان و جوان پنج روزنامه‌ای بودند که در قالب خبر و بعضا گزارش پیام هشدارآمیز عملیات موشکی ایران را به گوش مخاطبانشان رساندند.

روزنامه «شرق» تیتر یک «حمله موشکی سپاه» را انتخاب کرده و به شلیک موشک‌های سپاه از کرمانشاه و کردستان به تروریست‌ها در دیرالزور سوریه پرداخته و به اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که شامگاه دیشب صادر شده، اشاره کرده که در بخشی از آن آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: "ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون پاسخ نمی‌گذارد."

روزنامه «اعتماد» تیتر یک «انتقام موشکی سپاه از داعش» را برگزیده و به حمله موشکی شب گذشته سپاه به داعش اشاره کرده و آورده است: بر اساس اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه پاسداران حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست‌های تکفیری در دیرالزور سوریه، با هدف مجازات عاملین جنایت تروریستی اخیر تهران صورت گرفت.

روزنامه اعتماد در همین مطلب به بازتاب بین‌المللی این خبر در رسانه‌ها پرداخته و به روزنامه صهیونیستی هاآرتص، سی‌ان‌ان عربی، المانیتور، خبرگزاری شینهوا چین، روزنامه صیهونیستی جروزالم پست و روزنامه آمریکایی هیل اشاره کرده است.

روزنامه «آرمان امروز» مطلبی را با تیتر «حمله موشکی سپاه به تروریست‌ها در سوریه» و روتیتر «جنایتکاران را به جهنم رهنمون می‌سازیم» منتشر کرده و به اطلاعیه سپاه پاسداران و حمله موشکی به داعش در دیرالزور سوریه پرداخته است.

روزنامه «جوان» مطلبی را با تیتر «موشک‌های سپاه داعش را از دیرالزور به جهنم فرستاد» و روتیتر «سیلی موشکی سپاه به داعش و اربابان تروریست‌ها به خونخواهی شهدای حادثه تروریستی مجلس» منتشر کرده و در این مطلب به گزارش‌های دریافتی درباره هلاکت تعداد زیادی از تروریست‌های تکفیری و انهدام تجهیزات، سامانه‌ها و سلاح‌های آنان پرداخته است.

روزنامه «خراسان» تیتر نخست «حمله موشکی ایران به مواضع تروریست‌ها در سوریه» را انتخاب کرده و به اطلاعیه سپاه پاسداران و تعیین مکانی محل اصابت موشک در دیرالزور پرداخته است.- ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر