کد خبر: 23855
A
نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران:

عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی جنایتی بزرگ است

نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران اظهار کرد: مساله عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی جنایت بزرگ دینی، اسلامی، اخلاقی و سیاسی است.

عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی جنایتی بزرگ است

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی عصر امروز (دوشنبه) در هفدهمین مراسم تجلیل از ورزشکاران جوانمرد که در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد با تاکید بر اینکه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی جنایتی بسیار بزرگ است، اظهار کرد: مساله عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی جنایتی دینی، انسانی، اخلاقی و سیاسی است.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: براساس آیات قرآن کریم انسان نباید دشمن خدا و بشریت را به عنوان دوست خود بپذیرد. همچنین خدای متعال در قرآن به بیان توصیفی درباره سلطه‌طلبی و فساد پرداخته است. همانطور که می‌دانید سلطه‌طلبی همراه و همسو با فساد است و در ادیان یهود و اسلام و سایر ادیان نیز با آن مقابله شده است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی ادامه داد: خدای متعال در قرآن فرموده کسانی که با سلطه‌طلبان مبارزه می‌کنند از بندگان خوب خدا هستند به همین دلیل کسانی که با رژیم صهیونیستی مبارزه می‌کنند از جمله این بندگان خوب محسوب می‌شوند.

ابوشریف با اشاره به تمایل رژیم صهیونیستی به برقراری ارتباط با کشورهای منطقه به ویژه کشورهای عربی اظهار کرد: صاحبان طرح صهیونیست، صهیونیست‌ها و همچنین حامیان این طرح به دنبال ایجاد رابطه با کشورهای منطقه هستند. در همین زمینه متاسفانه در آخرین اقدام شاهد برگزاری نشستی در سرزمین مقدس حجاز بودیم.

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی نشست ریاض، ایجاد رابطه با رژیم صهیونیستی بود، گفت: آنها بهانه تشکیل نشست خود را مقابله با تروریست و خلع‌سلاح آنها در منطقه عنوان کردند این در حالی است که داعش ساخته و پرداخته کسانی است که در آن کنفرانس حضور داشتند. در نهایت نیز مشاهده کردیم که نتیجه این کنفرانس ضدیت با ایران، حماس، جهاد اسلامی و حزب‌الله لبنان شد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی همچنین با بیان اینکه از نظر دینی مبارزه با صهیونیسم و اسرائیل یک واجب دینی، اخلاقی و اسلامی است، خاطرنشان کرد: ما به تمام کسانی که با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی مقابله می‌کنند از جمله ورزشکارانی که حاضر به رقابت با ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی نمی‌شوند، افتخار می‌کنیم.-ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر