کد خبر: 23930
A
فرید اولادقباد:

سپاه انتقام خون شهدای حادثه تروریستی تهران را گرفت

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد: سپاه پاسداران همان‌گونه که وعده کرده بود انتقام خون شهدای حادثه تروریستی اخیر در تهران را گرفت.

سپاه انتقام خون شهدای حادثه تروریستی تهران را گرفت

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، فریده اولاد قباد در کانال تلگرامی‌اش نوشت: «از نخستین روزهای طلوع امید و فجر ایمان و پیروزی در سال57، دشمنان آزادی و استقلال ملت رشید ایران به طراحی انواع توطئه‌ها دست زدند تا به‌زعم باطل خود انقلاب اسلامی را به شکست بکشانند و همچنان به غارت منابع و تحقیر ملت خداجوی ایران اسلامی تداوم بخشند اما دست خدا از آستین مردی بزرگ از تبار اهل بیت برآمد و رهایی ملت را از یوغ استعمار خارجی و استبداد داخلی رقم زد. نظام سلطه جهانی وقتی که خود را در مقابل ملت رشید و مومن ایران ناتوان دید جنگ هشت ساله را با همکاری مرتجعین منطقه‌ای و صدام جانی بر مردم ایران تحمیل نمود اما رزمندگان مقتدر، دلیر و انقلابی ایران. داغ شکست را بر تارک متجاوزین حک کرد. تا اینکه اتاق‌های اندیشه‌ی شیطانی با همفکری رژیم صهیونیستی و وهابی‌های تکفیری و منافقین کوردل به تولید حرامیانی به نام لانه‌های زنبور پرداختند تا کشور ایران را نا امن نمایند. حملات تروریست‌ها در دوازدهم ماه مبارک رمضان نمونه‌ای از شقاوت و بزدلی تروریست‌ها بود که منجر به شهادت تعدادی از هموطنان بی‌گناه و روزه‌دار شد. اما غافل از اینکه مردم ایران اسلامی با این ترقه‌بازی‌ها میدان را خالی نخواهد کرد و بر پیمان خود با شهیدان گرانقدر و ولایت وفادارند و چون عمار و حنظله و ابوذر بر سر خفاشان تاریک اندیش و حامیان آن‌ها فرود خواهند آمد و طیراَ ابابیل بر سپاه کفر و جهالت با موشک ذوالفقار آتشی از جهنم را در مرکز فرماندهی آنان برافروختند.

لذا حمله‌ موشکی پاسداران عزت و اقتدار با هدایت و موضع انقلابی رهبری به مرکز فرماندهی داعش در دیرالزور سوریه انجام شد و موجی از غرور و نشاط را در جای جای وطن و در دل خانواده‌های شهدا و ایثارگران ایجاد کرد و سپاه پاسداران همان‌گونه که وعده کرده بود انتقام خون شهدای حادثه‌ی تروریستی در مرقد امام(ره) و مجلس شورای اسلامی و سایر شهدایی که به دست تکفیری‌های وهابی به شهادت رسیده بودند گرفت.

این حملات موشکی پیام روشنی به حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای ازجمله سردمداران تازه‌کار آمریکا و آل سعود و رژیم صهیونیستی است که چنانچه درس نگیرند سیلی‌های سنگین و کوبنده‌تری در راه است. پیام دیگر حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر شیطانی تکفیری‌ها ایجاد امید و نشاط در دل‌ دوستداران انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان است.

در پایان بر خود لازم می‌دانم درود بفرستم به غیرت و اقتدار پاسداران انقلاب اسلامی و با سری برافراشته و برگرفته از جوشش خون شهدا و ایثارگری جانبازان و تمامی بسیجیان و نیروهای امنیتی و نظامی و هدایت‌های مقام معظم رهبری و تدبیر دولت امید به خود می‌بالیم که ایران اسلامی چنین فرزندان مومن و شجاعی دارد که ارمغان این شهامت و اخلاص امنیت و آرامش شهروندان است و خدا را به خاطر این جوانان مومن و غیرتمند و داشتن رهبری حکیم و فرزانه سپاس می‌گوییم و سر بر آستان حریم امام راحل می‌ساییم که این عزت و استقلال حاصل بینش‌، ایمان و تیزبینی ایشان بوده که در قلب و ذهن مردم ایران نهادینه شده است.-ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر