کد خبر: 23977
A

مجتهدزاده: پرونده مدیران کانال‌های تلگرامی اواخر مرداد رسیدگی می‌شود/ بیشتر اتهامات اختلاف سیاسی است تا قانونی

وکیل دوتن از مدیران کانال‌های تلگرامی از رسیدگی به پرونده موکلان خود در اواخر مردادماه خبر داد و گفت: اتهامی که در ارتباط با این افراد مطرح شده در ارتباط با دولت کنونی است و نمی‌توان به افرادی که با دولت همکاری می‌کنند گفت که اقدام علیه امنیت ملی انجام داده‌اند .

مجتهدزاده: پرونده مدیران کانال‌های تلگرامی اواخر مرداد رسیدگی می‌شود/ بیشتر اتهامات اختلاف سیاسی است تا قانونی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ سیدعلی مجتهدزاده، درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر اعتصاب غذای مدیران کانال‌های تلگرامی بازداشت شده اعلام کرد: خانواده آقایان کشوری و باقری برای قبول وکالت در این پرونده به من مراجعه کرده‌اند اما تاکنون موفق به ملاقات با موکلانم نشده‌ام و در این رابطه نیز شخصا نمی‌توانم موضوع را تایید یا تکذیب کنم.

او با بیان اینکه از طریق خانواده‌های موکلانش خبر اعتصاب غذای این افراد را شنیده است،‌ گفت: تاکید می‌کنم به دلیل اینکه هنوز شخصا نتوانسته‌ام با موکلانم علیرغم پیگیری‌های متعدد ملاقاتی داشته باشم، درباره خبر اعتصاب غذا و وضعیت جسمانی آنها سخنی بگویم.

وکیل دوتن از مدیران کانال‌های تلگرامی بازداشت شده درباره زمان رسیدگی به این پرونده گفت: طبق اعلام مقام قضایی قرار است در اواخر مردادماه به این پرونده رسیدگی شود که امیدوارم در نهایت حکم عادلانه‌ای صادر شود.

مجتهدزاده اتهامات موکلان خود را بیشتر اختلافات سیاسی دانست تا قانونی و گفت: اتهامی که در ارتباط با این افراد مطرح شده در ارتباط با دولت کنونی است و نمی‌توان به افرادی که با دولت همکاری می‌کنند گفت که اقدام علیه امنیت ملی انجام داده‌اند . این افراد نظام و حاکمیت را قبول دارند و نمی‌توان باور کرد که قصد اقدام علیه مصالح نظام داشته باشند.- ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر