کد خبر: 24084
A

نهاوندیان: نیت‌هاى حقیر دشمن‌پسند در برابر عظمت حضور مردم ارزشی ندارد

رییس دفتر رییس‌جمهور گفت: عظمت حضور مردم آنقدر بزرگ است که نیتهاى حقیر دشمن پسند در مقابل آن ارزش دیدن ندارد. خورشید وحدت برای رفع هر ظلمتی کافى است.

نهاوندیان: نیت‌هاى حقیر دشمن‌پسند در برابر عظمت حضور مردم ارزشی ندارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ محمد نهاوندیان در واکنش به حواشی ایجادشده در زمان حضور رییس‌جمهور در راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه «طرح شعارهاى انحرافى و تقابلى توسط تعداد معدودی و با تدارک  قبلى با هدف حاشیه‌سازى و انحراف توجهات از موضوع اصلی انجام شده است»، تاکید کرد: موضوع ابعاد بسیار محدود و کوچکی داشت که حتی قابل ذکر و پرداختن هم نیست ولی برخى رسانه‌های داخلى و خارجى تلاش می‌کنند ابعاد گسترده به آن بدهند.

وی افزود: روز قدس، روز نشان دادن وحدت ملی و یکپارچگى جهان اسلام در برابر دشمن صهیونیستی است و امسال هم فرصتى مغتنم شد براى طنین افکندن صداى رساى مردم در محکومیت رویکرد استکبارى دولت و کنگره آمریکا و حمایت از اقدام قاطع در مبارزه با ریشه‌هاى تروریسم تکفیرى. دوستداران اسلام و انقلاب از شکوه و صلابت این مشارکت پر تنوع و پرمعنا خرسند شدند و طراحان شعارهاى تفرقه‌افکنانه با توهین به اراده مردم، دانسته یا ندانسته در خلاف مسیر رهبرى و مردم حرکت کرده‌اند. عظمت حضور مردم آنقدر بزرگ است که نیت‌هاى حقیر دشمن‌پسند در مقابل آن ارزش دیدن ندارد. خورشید وحدت برای رفع هر ظلمتی کافى است.- ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر