کد خبر: 24394
A

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس: شاهد قاچاق کالا توسط دختر یکی از وزرا و شرکت‌داری آقای وزیر در کشور هستیم

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: برخی از ارکان دولتی به طور مستقیم یا غیرمستقیم در قاچاق کالا به کشور دست دارند و ما شاهد قاچاق کالا توسط دختر یکی از وزرا و شرکت‌داری و کارخانه‌داری توسط آقای وزیر در کشور هستیم.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس: شاهد قاچاق کالا توسط دختر یکی از وزرا و شرکت‌داری آقای وزیر در کشور هستیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط ‌کریم در مجلس با تاکید بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز به کشور گفت: مبنای اشتغال و تولید اقتصاد مقاومتی است و پایه و اساس اقتصاد مقاومتی نیز اقتصاد درون‌زا است و در همین راستا نظام بانکی ما باید نظامی مستقل و غیرمتزلزل باشد.

وی افزود: متاسفانه برخی از افراد با بهره از تجارب قبلی کاری خود در بحث قاچاق کالا و ارز به کشور سود برده و فعالیت‌هایی را در این راستا دارند. ما به عنوان مثال کسانی که در حوزه بانکی یا امور دارایی و یا سایر وزارتخانه‌ها پیش از این مشغول بوده و یا بازخرید شده‌اند بعضا مشاهده می‌شود که تجارب خود را در این راستا به کار می‌گیرند.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: متاسفانه افراد با انگیزه‌ای برای امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتخاب نمی‌شوند و از سوی دیگر برخی از ارکان دولتی نیز به طور مستقیم و غیرمستقیم در بحث قاچاق کالا به کشور دست دارند.

نوروزی خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه وقتی دختر وزیر در کار قاچاق کالا دست دارد و یا شخص وزیر شرکت و کارخانه دارد این افراد نمی‌توانند دل در گرو منافع ملت و نظام داشته باشند و از منافع مردم به طور کامل صیانت کنند.

وی در پایان گفت: استفاده از رانت برای برخی از افراد و وجود ارتباطات خاص در این راستا باعث می‌شود تا قاچاق کالا و ارز به کشور شکل گیرد و باید مسئولان گره از شرکت‌داری و کارخانه‌داری منافع مردم را پیگیری کنند.- فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر