کد خبر: 24428
A
محمد نعیم امینی فرد در گفتگو با دیده بان ایران؛

بنیاد مستضعفین باید همانند نام خود، حامی معلولان و کم توانان کشور باشد/ بررسی مسئله مربوط به گرفتن اراضی دانشکده توانبخشی، برعهده کمیسیون اصل 90 مجلس است

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دهم درباره توافق ریاست دانشگاه توانبخشی و بنیاد مستضعفان اظهار کرد: این مسئله باید به طور جدی مورد بررسی قرار گیرد. پیگیری این موضوع بر عهده کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی است.

بنیاد مستضعفین باید همانند نام خود، حامی معلولان و کم توانان کشور باشد/ بررسی مسئله مربوط به گرفتن اراضی دانشکده توانبخشی، برعهده کمیسیون اصل 90 مجلس است

دیده بان ایران- بازهم بنیاد امور مستضعفان مدعی نیمی از اراضی دانشکده علوم توانبخشی است و قصد تبدیل آن  به یک مجتمع تجاری را دارد. در این باره نیز با ریاست دانشکده نیز به توافقاتی نیز رسیده اند. اما موضوع و سوال اصلی اینجاست که سند زمین این دانشکده و اراضی به نام کدام یک از مدعیان است. 

با این وجود  به نظر می رسد که بازهم این دانشجویان هستند که باید یک تنه بار عدم رسیدگی و توجه مسئولان را به دوش بکشند، از همین روی دانشجویان این دانشکده در فضای مجازی به این مسئله واکنش نشان داده اند. واکنشی از جنس #ناجی_توانبخشی_باشیم

محمد نعیم امینی فرد، سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دهم، به خبرنگار دیده بان ایران گفت: تاکنون گزارشی در این مورد به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ارائه نشده است اما وظیفه نمایندگان مجلس، پاسخگویی به مطالبات مردم و قانون گذاری است. 

وی ادامه داد: این مبحث، چون در قالب مسائل حقوقی مطرح می گردد، بررسی و رسیدگی به کم و کیف موضوع، به حیطه کاری کمیسیون اصل 90 بازمیگردد.

نماینده مردم ایرانشهر در پاسخ به اقدام بنیاد مستضعفان برای گرفتن اراضی که امید معلولان و قشر مستضعف و کم توان جامعه است، بیان کرد: بنیاد امور مستضعفان باید مطابق نامش حامی مستضعفان و قشر کم توان جامعه باشد. 

امینی فرد در پایان افزود: تبدیل این مرکز آموزشی به مرکز تجاری کار زیبنده ای نیست و باید به این مسئله رسیدگی شود تا از آسیب های عمیقی که به قشر مظلوم معلولان و کم توانان جامعه خواهد رسید، ممانعت گردد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر