کد خبر: 24488
A

پاسخ مطهری به طرح مجدد اتهام علیه وزیر آموزش و پرورش و دخترش از سوی نماینده نزدیک به قالیباف

نماینده نزدیک به قالیباف در دفاعیاتش از طرحی در مورد صادرات و واردات، با طعنه در مورد حاشیه‌های ایجاد شده برای دانش‌آشتیانی وزیر آموزش و پرورش و دخترش در زمان انتخابات، صحبت کرد، نکته‌ای که مطهری در پاسخ به آن تأکید کرد:«این فرزند وزیری که گفتید در قوه قضائیه تبرئه شد.»

پاسخ مطهری به طرح مجدد اتهام علیه وزیر آموزش و پرورش و دخترش از سوی نماینده نزدیک به قالیباف

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان، طرح اصلاح ماده ۳۱ قانون مقررات صادرات و واردات موضوعی بود که موجب شد تا بار دیگر منتقدان دولت روحانی پای وزیر آموزش و پرورش او را به مجلس باز کرد.

محمد دهقان نماینده‌ای که در دوره انتخابات ریاست ستاد انتخاباتی قالیباف را برعهده داشت، هنگامی که تریبونش برای موافقت با این طرح باز شد، در ضمن بیان دلایل حمایتش از این طرح، گریزی هم به حاشیه‌سازی‌های ایجاد شده برای دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش در زمان انتخابات، زد و گفت: بهترین البسه را در داخل کشور تولید می‌کنیم ولی زمینه قاچاق را فراهم می کنند. این ننگ برای کشور است.

او ادامه دادا: باید دست دلال ها و برخی مسئولان که با این دلال ها در قاچاق شریک هستند، در این زمینه قطع شود.شاهد بودیم که برخی از مسئولان کشور خودشان و فرزندانشان وارد کننده لباس بودند. واقعا سطح وزارت ما باید به این حد تنزل بیابد که وزیر ما شرکت برای وارادات لباس داشته باشد؟

این صحبت‌های دهقان موجب شد تا علی مطهری که ریاست مجلس را برعهده داشت، با این پاسخ که «این فرزند وزیری که گفتید در قوه قضائیه تبرئه شد.»، به او یادآوری کند که نباید اتهامی که از سوی قوه قضائیه رد شده است را تکرار کند. خبرآنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر