کد خبر: 24496
A

بیانیه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در خصوص ضرورت آمادگی برای حل مشکلات مردم

نمایندگان عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی در راستای تدابیر راهبردی رهبر معظم انقلاب آمادگی خود را برای کمک به دولت در راستای حل مشکلات مردم اعلام کردند.

بیانیه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در خصوص ضرورت آمادگی برای حل مشکلات مردم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، متن بیانیه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی درخصوص ضرورت آمادگی برای حل مشکلات مردم به شرح زیر است:

«در شرایطی که با مجاهدت رزمندگان جهان اسلام شعاع نور انقلاب اسلامی در بخش‌های مهمی از جهان پرتو افشانی می‌کند و اقتدار جمهوری اسلامی ایران لرزه بر اندام سران نظام سلطه و مزدوران منطقه ای آن ها انداخته است؛طراحی شیطانی دشمنان انقلاب اسلامی وارد فازهای جدیدی شده است؛ تصویب تحریم های سازمان یافته سنای آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران توسط رژیم بدعهد آمریکا و تحریک برخی حکام بی تجربه و عیاش منطقه برای ناامن سازی داخلی در ایران از طریق اعزام تروریست‌ها بخشی از این طراحی شیطانی کاخ سفید و هم پیمانان این رژیم است. اکنون ما در آستانه تشکیل دولت دوازدهم هستیم، ملت ایران از یک انتخابات پرشور با حضور خود پای صندوق های رای اجازه دادند در یک رقابت نفس گیر رئیس جمهور مستقر برای چهار سال دیگر سکان اجرایی کشور را در دست داشته باشند.

ملت ایران چه آن ها که به رئیس جمهور رأی دادند و چه آن هایی که رأی ندادند خواهان برنامه ریزی و آمادگی رئیس جمهور و دولت ایشان برای حل مشکلات اقتصادی،مبارزه با رکود حاکم بر بازار،ایجاد اشتغال، جلوگیری از واردات بی رویه و مبارزه با قاچاق زیانبار کالا و حل بحران موسسات مالی و اعتباری و اجرای کامل برنامه ششم توسعه و ایجاد رونق اقتصادی و مبارزه با فساد و بهبود معیشت مردم هستند. متاسفانه برخی عناصر سیاسی همسو با دولت تلاش می کنند با حاشیه سازی و ایجاد التهابات سیاسی ذهن مردم را از مسائل اصلی منحرف ساخته و ناتوانی های احتمالی دولت در حل مشکلات کشور را با عملیات روانی به عهده دیگران قرار دهند.

فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تکرار سخنرانی برخی دولتمردان و تداوم برخی شعارهای انتخاباتی تاریخ گذشته را برای کشور و ملت بی فایده دانسته و هجوم کلامی به رقبای سابق و نیز تضعیف نهادهای انقلابی همچون سپاه پاسداران را به ویژه در شرایط فعلی موجب خوشحالی و سوءاستفاده دشمن می‌داند. فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور محترم انتظار دارد خود و دولت خود را برای اجرای برنامه ششم توسعه و رسیدگی به مشکلات مردم و مبارزه با فساد اقتصادی و نیز تحقق رونق اقتصادی ممحض نموده و اجازه ندهند برخی عناصر و مشاوران سیاسی فرصت چهار ساله جدید را صرف دو قطبی های بی حاصل سیاسی و ایجاد تفرقه بین مردم نمایند.

ما به عنوان نمایندگان عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی در راستای تدابیر راهبردی رهبر معظم انقلاب اسلامی آمادگی خود را برای کمک به دولت در راستای حل مشکلات مردم اعلام می داریم.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر