کد خبر: 24519
A
محمود واعظی:

انتخاب شهردار جدید تهران، حق اعضای شورای شهر است، حزب اعتدال و توسعه ورودی به این بحث ندارد

حزب اعتدال، جریان اصلاحات و اصولگرایان معتدل در یکسری موضوعات مشخص، مهم و خاص با هم ائتلاف می‌کنند اما استقلال‌شان با این ائتلاف‌ها به هم نمی‌خورد.

انتخاب شهردار جدید تهران، حق اعضای شورای شهر است، حزب اعتدال و توسعه ورودی به این بحث ندارد

دیده بان ایران: محمود واعظی در گفتگویی در پاسخ به این سئوال که آیا ائتلاف اعتدال و اصلاحات بعد از انتخابات ریاست جمهوری باقی خواهد ماند؟ گفت: حزب اعتدال و توسعه و جریان اصلاحات هر کدام مشی، چارچوب و گفتمان خود را دارند اما در یکسری موضوعات مشخص، مهم و خاص با هم ائتلاف می کنند.

وی افرود: می‌توانیم با کسان دیگر همچون اصولگرایان معتدل ائتلاف کنیم ولی هر کدام از مجموعه های داخل ائتلاف استقلال دارند و براساس اندیشه و چارچوب مرامنامه خود فعالیت می کنند، طبیعی است که آن استقلال با این ائتلاف های سیاسی به هم نمی خورد.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه درباره انتخاب شهردار آینده تهران از داخل دولت یازدهم گفت: من نظر خاصی ندارم، اعضای شورای شهر جدید انتخاب شدند و حق شان است هر طور مصلحت می دانند و شهر تهران بهتر اداره می شود، شهردار آینده را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: طبیعی است، اگر شهردار همسویی داشته باشد بالاخره هم دولت بیشتر می تواند کمک کند تا اداره شهر بهتر انجام شود.

واعظی در پاسخ به این سئوال که آیا حزب اعتدال و توسعه پیشنهادی به اعضای شورای شهر پنجم برای انتخاب شهردار آینده تهران می دهد؟ گفت: خیر حزب اعتدال و توسعه در این دوره به دلیل اینکه انتخابات ریاست جمهوری مهم بود اصلا وارد بحث انتخابات شورای شهر نشد و تمام تمرکز خود را روی انتخابات ریاست جمهوری گذاشت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر