کد خبر: 24526
A
حجت السلام و المسلمین محسن غرویان:

اصول گرایان به آتش بس سیاسی پایبند نیستند/ برخی از اصولگرایان حرص این را دارند که در تنش‌ها و بحث‌های داغ کشور مطرح باشند

محسن غرویان: برخی از اصولگرایان حرص این را دارند که در تنش‌ها و بحث‌های داغ کشور مطرح باشند. آنها دوست دارند حضورشان تنش‌آفرین باشد و به آن نیز دامن می‌زنند.

اصول گرایان به آتش بس سیاسی پایبند نیستند/  برخی از اصولگرایان حرص این را دارند که در تنش‌ها و بحث‌های داغ کشور مطرح باشند

دیده بان ایران: حجت الاسلام محسن غرویان  درباره آتش‌بس سیاسی که از سوی برخی از چهره‌های اصولگرا مطرح می‌شود، گفت: معتقدم خود اصولگرایان هم این آتش‌بس سیاسی را نمی‌پذیرند.

او در ادامه افزود: برخی از اصولگرایان حرص این را دارند که در تنش‌ها و بحث‌های داغ کشور مطرح باشند. آنها دوست دارند حضورشان تنش‌آفرین باشد و به آن نیز دامن می‌زنند.

این مدرس حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه می‌توان با مذاکرات اختلافات را از بین برد، عنوان کرد: این بحث قابل کنترل است و می‌توان جلسات مشترکی بین دو جناح گذاشت تا مشکلات برطرف شود. همین که خودشان اقرار کردند که باید تنش‌ها کم شود، می‌توان امیدوار بود.

غرویان تاکید کرد: با توجه به شرایط منطقه و فشار بیرونی که وجود دارد، می‌توان جدا از این بحث‌ها با تکیه بر روی مشترکات مانع دودستگی شد.

او ادامه داد: اعتماد ملی، آشتی ملی، وحدت ملی، آتش‌بس سیاسی، گفت‌وگوی ملی الفاضی است که محتوایش یک چیز است و آن این است که بیاییم با یکدیگر دوست باشیم و کنار هم بنشینیم. احزاب باید به منافع کشور فکر کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: دین و مردم عناصر اصلی نظام هستند که باید آنها در اولویت قرار بگیرند.

او در خاتمه یادآور شد:‌ همین که اصولگرایان این قدم مثبت را برداشتند می‌توان قلمداد کرد که درصدد جبران خطاهای گذشته‌شان هستند.

ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر