کد خبر: 24540
A
زهرا نژاد بهرام در گفت و گو با دیده بان ایران:

حناچی، مهرعلیزاده و علی اصغر احمدی با حضور درشورا، رزومه و برنامه های خود را برای تصدی شهرداری تهران تشریح کردند/ الهه کولایی از گزینه های جدی هستند/ چهارشنبه رای گیری مخفی خواهد بود

نژاد بهرام: در روز چهارشنبه بین منتخبان شورای شهر رای گیری صورت خواهد گرفت که این رای گیری به صورت مخفی خواهد بود و کاندیدای منتخب دوباره موظف هستند ظرف مدت 2 هفته تمامی رزومه ها و برنامه های خود را ارائه و تشریح کنند. بازهم مجددا رای گیری مخفی صورت خواهد گرفت و در نهایت فرد منتخب (شهردار آینده تهران) معرفی خواهد شد.

 حناچی، مهرعلیزاده و علی اصغر احمدی با حضور درشورا،  رزومه و برنامه های خود را برای تصدی شهرداری تهران تشریح کردند/ الهه کولایی از گزینه های جدی هستند/  چهارشنبه رای گیری مخفی خواهد بود

دیده بان ایران_ سپیده اجلالی: کمتر از دو ماه دیگر به انتخاب شهردار جدید باقی مانده است. قرار است شهردار بعدی میراث دار مدیریت 12 ساله شود و مسئولیت شهری با چند میلیون جمعیت را بپذیرد؛ شهری که به گفته کارشناسان اداره آن نیازمند مدیریت جامع و مدون است. به همین منظور؛ در روز چهار شنبه، اعضای شورای شهر پنجم تهران جلسه ای در خصوص رای گیری و انتخاب شهردار تهران دارند.

 در همین راستا زهرا نژاد بهرام، عضو شورای شهر پنجم تهران، در رابطه با انتخاب شهردار پایتخت و شاخصه های اصلی وی از دیدگاه اعضای شورا به خبرنگار دیده بان ایران گفت: یکی از شاخصه های بسیار مهم برای انتخاب شهردار تهران، اصلاح طلب بودن کاندیدا است.

وی ادامه داد: درکنار اصلاح طلب بودن پاک دست بودن و برنامه محور بودن کاندیدا، از اصلی ترین شاخصه های انتخاب شهردار تهران است.

این فعال سیاسی در باره  روند انتخاب شهردار تهران و حزبی بودن برخی از کاندیدای موردنظر بیان کرد: تمامی اعضای شورای شهر، وارد گفتگو با کاندیدای متعددی که علاقه مند به شهردار شدن بودند، می شوند. ممکن است که برخی از کاندیدا طی گفتگویی که با برخی احزاب سیاسی داشته اند آن حزب را مدنظر خود قرار دهند و طبیعتاً آرای خود را نیز دارند اما این مسئله باعث  نادیده گرفته شدن 3 شاخصه اصلی شهردار شدن نمی شود. 

نژاد بهرام در پاسخ به حضور کاندیداهای شهرداری در شورای شهر تهران به خبرنگار دیده بان ایران گفت: ما با کاندیدای علاقه مند متعددی رو به رو هستیم. روز گذشته آقایان حناچی، مهرعلیزاده و علی اصغر احمدی با حضور خود در پارلمان محلی،  رزومه و برنامه های آینده خود را تشریح کردند. امروز و فردا نیز همین روند ادامه خواهد داشت.

این فعال سیاسی اصلاح طلب همچنین تصریح کرد:  در روز چهارشنبه بین منتخبان شورای شهر رای گیری صورت خواهد گرفت که این رای گیری به صورت مخفی خواهد بود و کاندیدای منتخب دوباره موظف هستند ظرف مدت 2 هفته  تمامی رزومه ها و برنامه های خود را  ارائه و تشریح کنند. بازهم مجددا رای گیری مخفی صورت خواهد گرفت و در نهایت فرد منتخب (شهردار آینده تهران)  معرفی خواهد شد.

عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران در پایان با اشاره به گمانه زنی های اخیر در خصوص حضور احتمالی "الهه کولایی" به عنوان شهردار تهران اظهار کرد: دکتر الهه کولایی از گزینه های اصلی و جدی ما هستند ولی تاکنون به جمع بندی با ایشان نرسیده ایم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر