کد خبر: 24600
A

یونسی: روحانی دولتی کارآمدتر و جوانتر تشکیل می‎دهد/ آنها که همراه دولت نیستند، تا آخر نخواهند ماند

دستیار رییس‌جمهور تاکید کرد: آقای رییس‌جمهور حتما از کسانی برای همکاری دعوت می‌کنند که حامی دولت و همراه با دولت باشد و بتواند برنامه‌های ایشان را اجرایی کند.

یونسی: روحانی دولتی کارآمدتر و جوانتر تشکیل می‎دهد/ آنها که همراه دولت نیستند، تا آخر نخواهند ماند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت‌الاسلام علی یونسی درباره با آخرین رایزنی‌ها در رابطه با ترکیب احتمالی دولت دوازدهم گفت:‌ من اطلاعی از ترکیب دولت دوازدهم و رایزنی‌های احتمالی در این خصوص ندارم.

او در پاسخ به این سوال که مهمترین ویژگی دولت دوازدهم از نظر شما چیست، اظهار داشت: من فکر می‌کنم دولت دوازدهم دولتی کاری و جوان باشد. از صحبت‌های آقای روحانی پیدا است که ایشان مصمم هستند دولتی کارآمدتر و جوان‌تر از دولت یازدهم تشکیل دهد.

دستیار رییس‌جمهور در پاسخ به این سوال که با توجه به حمایت همه‌جانبه اصلاح‌طلبان از روحانی در طول چهار سال گذشته، آیا دولت دوازدهم اصلاح‌طلب‌تر خواهد بود، تصریح کرد: آقای رییس‌جمهور حتما از کسانی برای همکاری دعوت می‌کنند که حامی دولت و همراه با دولت باشند و بتوانند برنامه‌های ایشان را اجرایی کنند.

یونسی افزود: کسانی که با دولت همراه نیستند و با آقای روحانی همفکری‌ ندارند نمی‌توانند تا آخر با ایشان باشد.

او در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید در دولت دوازدهم وزیری از اقلیت‌های دینی و مذهبی در کابینه حضور داشته باشد، خاطرنشان کرد: من هیچ اطلاعی در این باره ندارم و نمی‌توانم در این خصوص صحبت کنم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر