کد خبر: 24602
A

سمپوزیوم "اکنون ما و شریعتی" لغو شد/ احسان شریعتی: مقالات را در قالب کتاب منتشر می‌کنیم

اجازه برگزاری سمپوزیوم "اکنون ما و شریعتی" داده نشد. احسان شریعتی می‌گوید: نمی‌دانم چطور و چگونه و از کجا به یکباره ساعت ۳ بعد از ظهر دیروز دستور آمد که این برنامه نمی‌تواند برگزار شود؟!

سمپوزیوم "اکنون ما و شریعتی" لغو شد/ احسان شریعتی: مقالات را در قالب کتاب منتشر می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سمپوزیوم "اکنون ما و شریعتی" که قرار بود امروز و فردا (۱۴ و ۱۵ تیرماه) با برپایی ۹ پنل تخصصی با موضوعات مختلف در حوزه‌ اندیشه‌های دکتر شریعتی برگزار شود، لغو شد.

احسان شریعتی ضمن تایید خبر لغو برگزاری این سمپوزیوم گفت: دیروز تا ساعت ۲ بعد از ظهر نیز تمامی برنامه‌ها و هماهنگی‌ها به خوبی پیش می‌رفت و ساعت ۳ به یکباره به ما اعلام کردند که نمی‌توانیم این برنامه را برگزار کنیم. پیش‌تر بنا داشتیم این مراسم در حسینیه ارشاد برگزار شود که مهیا نشد و نهایتا دانشگاه تربیت مدرس برای این مراسم انتخاب شد. سه مدیر گروه دانشگاه نیز نامه‌های مربوط به مراسم را امضا کرده بودند و با اطمینان می‌گفتند مشکلی پیش نمی‌آمد.

وی ادامه داد: ما حتی برای سخنرانی‌ها موضوعات و عناوین پنل‌ها نیز چندین و چند مرتبه مذاکره کردیم و تبادل نظر داشتیم اما نمی‌دانم چطور و چگونه و از کجا به یکباره ساعت ۳ بعد از ظهر دیروز دستور آمد که این برنامه نمی‌تواند برگزار شود؟

شریعتی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای برگزاری این سمپوزیوم در روز و محل دیگری دارید، گفت: فعلا بنا داریم محتوا‌ها و مقالاتی که برای این سمپوزیوم آماده شده بود به صورت کتاب و گزارش روی اینترنت فضای مجازی منتشر کنیم و مراسم بیرونی آن نیز همزمان با سالگرد تولد دکتر شریعتی در آذرماه احتمالا برنامه‌ریزی می‌شود.- ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر