کد خبر: 24686
A

اشرفی اصفهانی: دولت دوازدهم باید مقدمه‌ای برای تشکیل دولت بعدی باشد/ خانه احزاب می‌تواند برای مجلس آینده و تداوم شورای ‌شهر برنامه بدهد

عضو حزب مستقل ایران با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری خطاب به معاون پارلمانی رئیس جمهورگفت: واقعا مردم در انتخابات نقش بسزایی داشتند به آقای روحانی بفرمایید مردم را فراموش نکنند کابینه کار ساز و قوی تشکیل دهند دولت دوازده م باید مقدمه‌ای باشد که دولت بعدی بیابید.

اشرفی اصفهانی: دولت دوازدهم باید مقدمه‌ای برای تشکیل دولت بعدی باشد/ خانه احزاب می‌تواند برای مجلس آینده و تداوم شورای ‌شهر برنامه بدهد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت‌الاسلام اشرفی اصفهانی در همایش فصلی خانه احزاب با اشاره به اهمیت احزاب گفت: در زمان حزب جمهوری اسلامی آیت‌الله هاشمی فرمودند امام دستور دادند از وجوهات شرعی برای حزب در نظر گرفته شود که این نشانگر اهمیت حزب است.  خانه احزاب در دولت اصلاحات پیشتاز و کار ساز بود اما دولت نهم و دهم آن را تعطیل کرد. 

عضو حزب مستقل ایران با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری خطاب به معاون پارلمانی رییس‌جمهور گفت: واقعا مردم در انتخابات نقش بسزایی داشتند به آقای روحانی بفرمایید مردم را فراموش نکنند کابینه کارساز و قوی تشکیل دهند دولت دوازدهم باید مقدمه‌ای باشد که دولت بعدی بیابید. 

او ادامه داد: اگر ضعف و سستی به وجود آید دولتی مانند دولت احمدی‌نژاد می‌آید و همه چیز را ویران می‌کند. 

اشرفی اصفهانی اظهار داشت: تخریب‌ها ادامه دارد و روز قدس دیدیم که چه اتفاقی افتاد و بد‌تر از آن روز عید فطر بود که آن فرد آنچه مربوط به خود و همفکرانش بود را بیان کرد. 

 این فعال سیاسی با بیان اینکه اجازه دهید خانه احزاب با قدرت و قوت و برنامه‌ریزی قبلی جلو رود، گفت: خانه احزاب می‌تواند برای مجلس آینده و تداوم شورای ‌شهر آینده و ریاست جمهوری برنامه داشته باشد و برنامه جامع و کامل ارائه دهد.

ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر