کد خبر: 24805
A

رئیس ستاد انتخاباتی کلینتون خطاب به ترامپ: روس ها ایمیل های من را دزدیدند، تا تو رئیس جمهوری شوی

جان پودستا رئیس سابق ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون در حمله توئیتری به دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نوشت: روس ها ایمیل های من را دزدیدند، تا تو رئیس جمهوری شوی.

رئیس ستاد انتخاباتی کلینتون خطاب به ترامپ: روس ها ایمیل های من را دزدیدند، تا تو رئیس جمهوری شوی
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ به نقل از تارنمای هفته نامه نیوزویک، ترامپ در جریان سفر به هامبورگ آلمان برای شرکت در اجلاس سران کشورهای گروه 20 در توئیتی نوشته بود: اینجا همه در مورد این موضوع صحبت می کنند که جان پودستا اطلاعات سرورهای کمیته ملی حزب دمکرات را به اف.بی.آی و سیا نداده بود. شرم آور است.
 
پودستا روز جمعه در هفت توئیت به ترامپ پاسخ داد و نوشت که وی برای کمیته ملی حزب دمکرات کار نمی کند. با همسرم در سفر بودیم و در 'فرمانت' ایالت ویرجینیای غربی توقف کردیم که دیدیم رئیس جمهوری با سر و صدای زیاد در نشست گروه 20 راجع به من توئیت می کند. آرام باش مرد! روس ها وقتی ایمیل هایم را دزدیدند تا کمک کنند تو رئیس جمهوری بشوی، مرتکب جنایت شدند.
 
پودوستا همچنین به دیدار ترامپ با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه اشاره کرد که ابتدا برای 30 دقیقه تنظیم شده بود، اما بیشتر از آن زمان برد.
 
پودستا گفت: شاید بخواهی راهی پیدا کنی تا این مسئله را به پوتین رئیس جمهوری روسیه خاطرنشان کنی. علاوه بر این، من هیچ ارتباطی با کمیته ملی حزب دمکرات ندارم.
سرانجام پودستا توئیت کرد: رفیق! حواست به بازی باشد. تو نماینده آمریکا در گروه 20 هستی.
 
'آدریان واتسون' سخنگوی کمیته ملی حزب دمکرات گفت: پودستا برای این کمیته کار نمی کرده است و پوتین به ترامپ کمک کرده است تا آن توئیت را بنویسد.
 
واتسون در توئیتی نوشت: 1) پودستا هرگز کمیته ملی حزب دمکرات را اداره نمی کرده است. 2) کمیته ملی حزب دمکرات با وزارت امنیت داخلی همکاری کرد تا روس ها را اخراج کنیم. 3) پوتین تو را وادار کرد تا قبل از جلسه (گروه 20) این توئیت را بنویسی؟
 
هک ایمیل های پودستا، ترفندها و سخنان ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون (نامزد رقیب ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2016) را در مقابل ترامپ افشا کرد. در حال حاضر، تحقیقاتی درباره ارتباط احتمالی ترامپ با روسیه ادامه دارد.
 
ترامپ پنجشنبه هفته گذشته در خلال سفر به لهستان گفته بود: فکر می کنم کار روسیه بود.
 
همچنین فکر می کنم افراد دیگر و کشورهای دیگری هم بودند. ممکن است افراد زیادی در این قضیه دخالت داشته اند.
 
پوتین در دیدار با ترامپ در حاشیه نشست گروه 20، دخالت در انتخابات آمریکا را رد کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر