کد خبر: 24917
A

جعفرزاده: برخی از مردم از قوه قضائیه رضایت ندارند/ به نظر می‌رسد قوه قضائیه سوگیری‌های سیاسی دارد

یک عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: انتظار می‌رود قوه قضائیه توصیه های رهبری را پیگیری کرده و گزارش جامعی ارائه دهد.

جعفرزاده: برخی از مردم از قوه قضائیه رضایت ندارند/ به نظر می‌رسد قوه قضائیه سوگیری‌های سیاسی دارد
غلامعلی جعفرزاده، درباره اینکه با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از حقوق عمومی و گسترش آزادی‌های مشروع قوه قضائیه چه وظیفه‌ای بر عهده دارد، گفت: وقتی مقام معظم رهبری این تاکید را فرمودند، نشان از مشکلات بزرگی بود که در این موضوع از قوه قضائیه وجود داشته و انتظار می رود که قوه قضائیه توصیه‌های مقام معظم رهبری را به جد پیگیری کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مردم و رهبری گزارش دهد. 
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، این نماینده مجلس با اشاره به نارضایتی برخی از مردم از قوه قضائیه گفت:  این که چرا این اتفاق افتاده را نمی‌دانم اما بدان معنا هم نیست که مردم هر تقاضایی داشته باشند این دستگاه بخواهد پاسخ دهد، لذا فکر می‌کنم این نارضایتی‌ها باعث شده تا رهبری اینگونه توصیه داشته باشند. 
 
این عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس، خاطر نشان کرد: امیدوارم قوه قضائیه هر چه سریع‌تر ضمن برطرف کردن این اشکالات حرکت کرده و در جهت این توصیه‌ها گزارش جامعی را ارائه دهد. 
 
نماینده مردم رشت در مجلس درباره اینکه تا چه اندازه ضرورت دارد قوه قضائیه با بر هم زنندگان نظم اجتماعی و مراسم‌هایی که دارای مجوز است برخورد کند،‌ گفت: یکی از دلایل نارضایتی از قوه قضائیه تساهل و تسامح با این گروه ها است، بویژه اینکه جامعه اینگونه استنباط می کند که سوگیری‌های سیاسی قوه قضائیه به این شکل است. 
 
جعفرزاده اظهار کرد: البته درست است که آقای آملی لاریجانی توضیح داد که باید در مورد مسائل سیاسی اظهار نظر کنم کسی منکر این داستان نمی شود، اما فکر می کنم کارهای مهم‌تری در قوه قضائیه وجود دارد که معطل مانده و نسبت به این گونه مسائل اولی‌تر است. 
 
وی در پایان اظهار کرد: همانطور که شاهد هستیم رئیس قوه مقننه هم موضع گیری سیاسی دارند، اما وجه قالب این موضع گیری‌ها سیاسی نیست، مسائل تقنینی است. لذا انتظار می‌رود رئیس قوه قضائیه هم وجه قالب را مسائل قضائی و نه مسائل سیاسی قرار دهند.- ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر