کد خبر: 24918
A

رئیس سازمان بسیج: همکاری همه جانبه با دولت وظیف ما است

سردار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفان در حاشیه همایش تجلی اخلاص در جمع خبرنگاران در مورد هجمه‌های وارد شده به سپاه پاسداران در روزهای اخیر گفت: ما علاقه‌ای نداریم در این راستا پاسخی بدهیم؛ زیرا پاسخگویی گاهی اوقات مشکل را حل نمی‌کند؛ اما کسانی که این هجمه را وارد می کنند باید بدانند که به کجا ضربه می‌زنند.

رئیس سازمان بسیج: همکاری همه جانبه با دولت وظیف ما است
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، غیب پرور گفت:  سپاه یکی از مولفه‌های قدرت ملی است، این موضوع امر کمی نیست، اگر می‌خواهند با شخص من برخورد کنند، مشکلی ندارد؛ اما سپاه دارای جایگاهی است که برای دوست و دشمنان مشخص شده است، حتی دشمن امروز معترف است که سپاه یک نهاد خدمت گزار در طول انقلاب بوده است. 

وی یادآور شد: هرجایی نیاز انقلاب بوده است واقعا سپاه حضور داشته است، در عرصه ی اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و دفاعی که در اوج فعالیتش بوده است سپاه همیشه حضور پررنگ داشته است، بنابراین درخواست می کنیم کمی واقع بینانه تر به موضوع نگاه شود زیرا منافع ملی ما این نگاه را ایجاب می کند. 
 
غیب پرور، اظهار کرد: اگر مطلبی بر سپاه وارد است جای آن مطرح کردن در رسانه نیست، امید است این موضوع به اتمام برسد. 
 
وی درباره همکاری بسیج با دولت گفت: محال است در هیچ سخنرانی بنده همکاری بسیج با دولت را مشاهده نکنید، بسیج در همه عرصه‌ها آماده همکاری با دولت را دارد، در بخش مهندسین که ما با دریایی از کارشناس مواجه هستیم می توانیم کمک کنیم. 
 
غیب پرور ابراز داشت: تا امروز با بسیاری از دانشگاه ها تفاهم نامه امضاء کردیم و در همایش ها و مراسم های زیادی حضور داشتیم که اعضای دولت هم شاهد آن بوده اند، در موضوعات مختلف آماده همکاری هستیم و این همکاری را وظیفه خود می دانیم و به نوعی رسالت ما به شمار می رود. 
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: نقش ما در حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی است و از این رو این موضوع ایجاب می کند که ما داشته های خود را در خدمت مردم بگذاریم.- ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر