کد خبر: 25003
A

درگیری نماینده نزدیک به قالیباف با سیف در صحن مجلس؟/ دلخوش: تکذیب می‌کنم/بی‌اطلاعی عضو هیات رئیسه

شایعه درگیری میان رئیس بانک مرکزی و یک نماینده نزدیک به قالیباف،‌ موضوعی بود که بعد از مطرح شدن در یک رسانه اصولگرا،‌ با تکذیب سایر نمایندگان اصولگرا همراه شد.

درگیری نماینده نزدیک به قالیباف با سیف در صحن مجلس؟/ دلخوش: تکذیب می‌کنم/بی‌اطلاعی عضو هیات رئیسه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، ولی الله سیف رئیس بانک مرکزی در جلسه علنی امروز مجلس به منظور بررسی مشکلات موسسات مالی و اعتباری حاضر شد. پس از پایان این جلسه غیرعلنی یکی از نمایندگان نزدیک به قالیباف در مجلس دهم مدعی شد که میان او و سیف درگیری رخ داده است.

شیران نماینده مردم مشهد در گفتگویی با مهر مدعی درگیری با رئیس بانک مرکزی شد و گفت: بسیاری از افرادی که این موسسات را تشکیل داده اند از مدیران ارشد، بازنشسته و مشاوران بانک مرکزی هستند. بنده به آقای سیف تاکید کردم شما در انجام وظیفه ذاتی‌تان کوتاهی کردید. نه تنها اطلاع رسانی انجام ندادید، بلکه از این موسسات حمایت کردید. باید از پول مردم حفاظت کنید. متاسفانه امروز بانک مرکزی به نگرانی های مردم دامن می زند.

اما پس از آنکه خبر خبرگزاری مهر با تیتر« جزئیات درگیری لفظی نماینده مشهد با رئیس کل بانک مرکزی» منتشر شد، چند نماینده اصولگرای حاضر در جلسه غیرعلنی نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

کاظم دلخوش اباتری در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به انتشار برخی شایعات درباره درگیری نمایندگان با رییس کل بانک مرکزی در انتهای نشست غیرعلنی امروز مجلس که به‌منظور بررسی وضعیت موسسه‌های مالی و اعتباری برگزار شد، اعلام کرد: هیچ‌گونه درگیری در صحن پیش نیامد.

نماینده اصولگرای صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا نماینده مشهد هنگام خروج سیف از صحن با او درگیر نشده است، گفت: بنده در آن لحظه آن‌جا حضور داشتم و به شما می‌گویم که هیچ درگیری اتفاق نیافتاده است.

اکبر رنجبرزاده دیگر نماینده اصولگرای عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی نیز نسبت به این درگیری ابراز بی‌اطلاعی کرد.

این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در واکنش به سوال خبرنگار ایلنا درباره بروز درگیری هنگام خروج رییس بانک مرکزی از صحن مجلس، گفت: بنده متوجه اتفاقی نشدم!

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر