کد خبر: 25070
A

مازنی: چه ثلمه‌ای به عالم اسلام وارده شده که می‌خواهید کارها را متوقف کنید؟

یک عضو فراکسیون امید مجلس با تأکید بر اینکه قرارداد توتال به نفع مردم ایران است گفت: مگر چه ثلمه‌ای به عالم اسلام وارد شده که می‌خواهید همه کارها را متوقف کنیم؛ آن هم در قراردادی که در نهایت به نفع ملت ایران است؟

مازنی: چه ثلمه‌ای به عالم اسلام وارده شده که می‌خواهید کارها را متوقف کنید؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مازنی به عنوان مخالف طرح سه فوریتی الزام دولت به رعایت مصالح و منافع ملی در قراردادهای نفتی و گازی در قالب الگوی جدید قراردادهای نفتی (IPC) گفت: از منتقدان دولت سپاسگزارم که با دقت همه مسائل را با ذره‌بین نقد مورد توجه قرار می‌دهند و مراقبت می‌کنند تا حقوق ملت و ارزش‌های انقلاب اسلامی مورد هجمه واقع نشود.

وی ادامه داد: درباره قرارداد توتال ماه‌ها وقت بین مجلس، دولت و ارکان نظام و دستگاه‌های مختلف برای بحث و بررسی صرف شد. ولی انگار اعتماد به دولت وجود ندارد و آنقدر شأن برای دولت قائل نیستیم که قراردادی که مراحل مختلف را طی کرده و به اینجا رسانده را مورد قبول قرار دهیم؛ آن هم قراردادی که به دنبال حفظ حقوق ملت ایران است.

نماینده تهران ادامه داد: در حال حاضر کشورهای همسایه سرمایه‌های ما را از میادین مشترک به غارت می‌برند، سرمایه‌های ملت ایران که باید از آن تحفظ کرد که در این قرارداد با هماهنگی مجلس تلاش شده این نکات دیده شود.

مازنی با تأکید بر اینکه قرارداد توتال به نفع مردم است درباره طرح سه فورتی گفت:‌طرح‌های سه فوریتی برای زمانی است که بحران و یا فرابحران برای کشور به وجود آمده که قابل کنترل نیست. بر این اساس مجلس کارها را متوقف کرده و به آن بحران بپردازد. اما مگر چه ثلمه‌ای به عالم اسلام وارد شده که بخواهیم همه کارها را متوقف کنیم؛ آن هم در چنین قراردادی که نهایت آن به نفع ملت ایران است؟- ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر