کد خبر: 25082
A

سردار دهقان: وزیر دفاع آمریکا به طبیب مراجعه کند/ تولید تمام تجهیزات نیروهای مسلح با وزارت دفاع است

وزیر دفاع گفت: وزیر دفاع آمریکا بیشتر فکر کند و به طبیب مراجعه کند.

سردار دهقان: وزیر دفاع آمریکا به طبیب مراجعه کند/ تولید تمام تجهیزات نیروهای مسلح با وزارت دفاع است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ سردار حسین دهقان در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در پاسخ به این سوال که آیا در کابینه آینده حضور دارید یا خیر؟ گفت: تاکنون بحثی جدی مبنی بر اینکه افراد کجا باشند، نشده است و آقای رئیس جمهور بر اساس سیاست‌ها و برنامه هایی که دارندتصمیم خواهند گرفت و به افراد اعلام خواهند کرد.

وی با اشاره به اظهارات وزیر دفاع آمریکای نیز اظهار داشت: این حرف‌ جدیدی نیست که آمریکایی‌ها می‌زنند و از روز اول که انقلاب اسلامی مستقر شده مقامات آمریکایی همواره از این حرف‌ها زده‌اند و هر اقدامی که توانسته‌اند انجام داده اند. آنها با خوی استکباری که دارند و حس ابرقدرتی که در خودشان ایجاد کرده‌اند،‌ فقط کافی است ورقی به تاریخ بزنند و نتیجه اقدامات و گفتارشان را ببیند و متوجه می‌شوند چقدر در جهان منفور شده‌اند و قدرت آمریکا در دنیا تضعیف شده است و آنها دیگر جرات نمی‌کنند در هیچ جای از دنیا مداخله کنند. ملت ما هم ثابت کرده هرزمان و به هر کیفیتی که امریکایی‌ها یا نوکرانشان خواسته‌اند علیه ما اقدامی کنند، آنها را از کرده خودشان پشیمان کرده و پای انقلاب خودش ایستاده و از هیچ تهدید و توهینی نگران نخواهد شد. وزیر دفاع آمریکا بیشتر فکر کند و به طبیب مراجعه کند.

وزیر دفاع درباره انتقال داعش به سایر کشورها ادامه داد: داعش اساسا باید یک زمینه اجتماعی برای پذیرش داشته باشد. داعش در ابتدای کار دنبال این بود که یک حکومتی را برای اجرای قوانین اسلام برپا کند طبق ادعای خودش و دنبال آن بود که یک جایی را برای توسعه حکومت خودش انتخاب کند.بر همین اساس در عراق موصل و در سوریه رقه را انتخاب کردند. آنچه که داعش طی این مدت انجام داد هیچ سنخیتی با اسلام و مبانی اسلامی نداشت.

وی تاکید کرد: "امروز داعش یک ایدئولوژی شده که هیچ پشتوانه عقلی و دینی هم نداشته و جایی پذیرش نخواهد شد. لذا شاید برای زنده ماندن بخواهند به جایی بروند.ما آنها را تهدیدی برای جهان می‌دانیم و چون آنها نقاظ مرکزی را از دست داده‌اند و یقینا اگر اراده باشد که مقابله‌ای جدی با بقایای داعش انجام شود، این کار صىورت خواهد گرفت."

سردار دهقان خاطر نشان کرد: تولید تمام تجهیزات و اقلام نیروهای مسلح و یاخرید آن توسط وزارت دفاع انجام می‌شود. البته این امر برمبنای نیاز نیروهای مسلح است و این روند همواره بوده و خواهد بود.

وی درباره افزایش تولیدات دفاعی در دولت یازدهم گفت: برمبنای حرف رهبر انقلاب آنچه مقامات رسمی کشور می‌گویند باید به همان اتکا کرد. اگر پشتوانه‌ای نباشد که رئیس جمهور حرفی را نمی‌زند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر