کد خبر: 25093
A

واکنش وزیر اطلاعات به مسئله دوتابعیتی‌ها و حضورش در کابینه دوازدهم/ با احضار، بازداشت و زندانی کردن فعالان مدنی مخالف هستم

وزیر اطلاعات گفت: مسئله دوتابعیتی‌ها را می‌شد با همکاری دستگاه‌های مربوط حل و فصل کرد، موضوع در حد و اندازه رسانه‌ای شدن نبود.

واکنش وزیر اطلاعات به مسئله دوتابعیتی‌ها و حضورش در کابینه دوازدهم/ با احضار، بازداشت و زندانی کردن فعالان مدنی مخالف هستم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ محمود علوی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به احتمال حضورش در کابینه آتی گفت: ما سرباز هستیم، سرباز همیشه آماده خدمت است و منتظر است تا او را به خدمت بگیرند. 
 وی با اشاره به اینکه مهمترین مسئله برای وزارت اطلاعات، امنیت است تصریح کرد: وزارت اطلاعات رسالت خود را در دنیایی که پر از ناامنی بوده انجام داده و امنیت را حفظ کرده است. 
 
وزیر اطلاعات درباره مسئله دو تابعیتی ها گفت: این مسئله را می شد با همکاری دستگاه های مربوط حل و فصل کرد، موضوع در حد و اندازه رسانه ای شدن نبود. 
 
علوی درباره اولویت های این وزارتخانه در 4 سال آینده گفت: بدون شک مهتمرین مسئله برای وزارت، امنیت است در برابر چالش آفرینی دشمنان انقلاب، وزارت اطلاعات باید بتواند با کمترین هزینه چالش ها را پیش بینی و مدیریت کند؛ ضمن اینکه از آسیب زدن این چالش ها به کشور جلوگیری کند. 
 
وی افزود: تا به امروز مجموعه امنیتی کشور که در راس آن وزارت اطلاعات قرار دارد و ما در اطلاعات کشور از لحاظ قانونی به شمار می رود این رسالت را به خوبی انجام داده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر