کد خبر: 25101
A
مرتضی بانک در جمع اعضاء کانون ها و دبیران استانی حزب اعتدال و توسعه:

شکست خوردگان انتخابات نتیجه را نپذیرفته اند / کنگره حزب اعتدال و توسعه را برگزار می کنیم

رئیس هیئت اجرایی حزب اعتدال و توسعه در ادامه به وضعیت این حزب در انتخابات اشاره کرد و گفت: از سال 93 به این سو حزب اعتدال و توسعه فعال تر و شکوفا تر شده است. در اثر زحماتی که اعضای این حزب کشیده اند وضعیت این حزب نسبت به گذشته قابل قیاس نیست.

شکست خوردگان انتخابات نتیجه را نپذیرفته اند / کنگره حزب اعتدال  و توسعه را برگزار می کنیم

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران، نشست  روسای کانون‌ها و دبیران استان‌های حزب اعتدال و توسعه ظهر امروز با مرتضی بانک عضو شورای مرکزی این حزب برگزار شد. در ابتدا این جلسه عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه از نقش آفرینی کانون ها و دبیران حزب اعتدال و توسعه در انتخابات اخیر ریاست جمهوری تقدیر و تشکر کرد. مرتضی بانک در ادامه خاطر نشان کرد: برای این تلاش‌ها و کوشش‌های مردم وجناح ها و گروه های که ما توانستیم در این انتخابات به شکل منسجم عمل کنیم و پیروز شویم.

دبیر اجرایی حزب اعتدال و توسعه در ادامه به حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم اشاره کرد و گفت: برای دانستن دلایل حضور گسترده مردم در این انتخابات علی رغم تخریب ها علیه دولت و مشکلات اقتصادی که در این سال ها دامن گیر جامعه ایران بوده است نیازمند تحلیل علمی و تحقیق هستیم من از همه فعالان سیاسی و اعضای حزب اعتدال و توسعه می خواهم دلایل حضور گسترده مردم را بررسی کنند. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر