کد خبر: 25114
A
رییس هیات اجرایی حزب اعتدال و توسعه :

شورای راهبردی حزب غیر قانونی است/ عده‌ای سعی دارند حزب اعتدال و توسعه را به جریان اصولگرایی ربط دهند

رییس هیات اجرایی حزب تاکید کرد بزودی کنگره حزب بر اساس اساسنامه موجود و آیین نامه تهیه شده در پاییز 95 برگزار خواهد شد و شورای مرکزی جدید شکل خواهد گرفت. هر نوع تغییر در اساسنامه حزب هم پس از تشکیل شورای مرکزی قابل بررسی خواهد بود و پس از آن باید به تصویب و تایید کنگره حزب برسد

شورای راهبردی حزب غیر قانونی است/  عده‌ای سعی دارند حزب اعتدال و توسعه را به جریان اصولگرایی ربط دهند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران: مرتضی بانک در دیدار جمعی از دبیران و روسای کانونهای حزب اعلام کرد:اعضای  شورای مرکزی در جریان تغییرات اخیر حزب قرار ندارند و تعداد زیادی از دبیران و روسای کانونهای حزب نگران این نحو تغییرات  در حزب هستند. و با آن ابراز مخالفت کرده اند. 

رییس هیات اجرایی حزب تاکید کرد بزودی کنگره حزب بر اساس اساسنامه موجود و  آیین نامه تهیه شده در پاییز 95 برگزار خواهد شد و شورای مرکزی جدید شکل خواهد گرفت. هر نوع تغییر در اساسنامه حزب هم پس از تشکیل شورای مرکزی قابل بررسی خواهد بود و پس از آن باید به تصویب و تایید کنگره حزب برسد.

 

مرتضی بانک با اشاره به برخی اظهاراتی که در خصوص جناح بندی های سیاسی در این حزب مطرح می شود گفت: متاسفانه عده‌ای سعی دارند حزب اعتدال و توسعه را به جریان اصولگرایی ربط دهند، در حالی که جریان اصولگرایی در 4 سال گذشته کاملا نشان داده که هدفی جز تخریب دولت دنبال نمی کند. به طور حتم درست نیست که عده ای دیگر زحمات اصلی حزب را متحمل شوند اما ثمره و نتیجه آن را عده‌ای دیگر برداشت کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر