کد خبر: 25129
A

مرعشی: همکاری‌ها باید جایگزین کشمکش‌ها شود

یک عضو حزب کارگزاران با بیان این‌که «امروز فرصت برای بازسازی نقش مردم در نظام جمهوری اسلامی و شکستن بن‌بست‌ها فراهم شده است» گفت: چه کسی فکر می‌کرد که بعد از سال ۸۸، بن‌بست‌های بوجود آمده بشکند تا دوباره بتوانیم در صحنه حضور پیدا کنیم.

مرعشی: همکاری‌ها باید جایگزین کشمکش‌ها شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حسین مرعشی در نشست هم اندیشی شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با منتخبان شوراهای شهر و روستا، افزود: در شوراهای شهر با وجود انتقاداتی که به لیست‌های ما وجود داشت، کف رای ما با راس آن ۴۰۰ هزار رای است و این در حالی است که فاصله بین آخرین منتخب ما و اولین کسی که از جریان مقابل بوده، ۶۰۰ هزار رای است و این نشان از اقبال مردم به جریان اصلاحات است که در حفظ و صیانت از نظام تاثیر گذار خواهد بود.

وی تاکید کرد: ما همان‌طور که در قالب جبهه اصلاح‌طلبان رای آوردیم باید همین راه را ادامه دهیم؛ چراکه هیچ کدام از احزاب اصلاحات نمی‌توانند به تنهایی نقش و تاثیر یک جبهه را داشته باشند.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در پایان تاکید کرد: در شوراهای اصلاح‌طلبان در شهرستان‌ها نیز باید همکاری‌ها را گسترش دهیم و به این موضوع توجه داشته باشیم که این همکاری‌ها باید جایگزین کشمکش‌ها شود تا بتوانیم راه خودمان را به درستی ادامه دهیم.- ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر