کد خبر: 25213
A

هیات رییسه شورای عالی اصلاح‌طلبان با رییس‌جمهور دیدار می‌کند

عضوشورای‌عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان از جلسه روز یکشنبه این ستاد با رییس‌جمهور خبر داد.

هیات رییسه شورای عالی اصلاح‌طلبان با رییس‌جمهور دیدار می‌کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ سیدمحمود میرلوحی درباره آخرین رایزنی شورای عالی سیاست‌گذاری برای چینش کابینه با بزرگان اصلاحات، بیان کرد: به احتمال زیاد روز یکشنبه هیات رییسه شورای عالی با رییس‌جمهور دیدار خواهند داشت و نظرات خود را مطرح می‌کنند. 

عضو شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان ادامه داد: در دو یا سه جلسه اخیر شورا که برگزار شد روسای ستاد استان‌های آقای روحانی هم حضور داشتند که بر انتخاب روسای استان‌ها و تحقق وعده کابینه جوان‌تر و هماهنگ با مواضع رییس‌جمهور تاکید شد.

او افزود: همچنین در جلسه شورای عالی بحث شد که انتظار بدنه جامعه، اصلاح‌ اقتصادی و رونق اقتصادی است که به عنوان یک مطالبه عمومی باید به آن پرداخته شود. 

میرلوحی با اشاره به بحث سیاست‌های داخلی، گفت: مجموعه مجریانی که در سیاست داخلی حضور دارند، همراه رییس‌جمهور و هماهنگ حرکت نکردند و انتظار می‌رود در این زمینه توجه بیشتری شود.

مرتضی مبلغ هم درباره دیدار هیات رییسه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان با رییس‌جمهور گفت: قرار است دیداری بین اعضای هیات رییسه شورای عالی سیاست‌گذرای اصلاح‌طلبان و شخص رییس‌جمهور در این هفته صورت بگیرد.

او ادامه داد: جزییات این دیدار مشخص نیست اما قطعا اعضای هیات رییسه نقطه نظرات و  آمادگی خود را برای هر‌گونه کمک جهت به ثمر رسیدن اهداف دولت و جامعه بیان می‌کنند.

رییس کارگروه تعامل شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تاکید کرد: آن‌چه که برای جریان اصلاحات مهم تلقی می‌شود منافع ملی است .- ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر