کد خبر: 25243
A

دیدار اعضای جبهه پایداری با بزرگان اصولگرا

سخنگوی جبهه پایداری گفت: تمام اسنادی که دولت با خارجی‌ها امضاء کرده مانند سند ۲۰۳۰، توتال، برجام و همه اسناد مهمی که با خارجی‌ها بسته است بسترساز نفوذ دشمن است و اکنون در حال پیگیری این موضوعات هستیم.

دیدار اعضای جبهه پایداری با بزرگان اصولگرا

سخنگوی جبهه پایداری گفت: تمام اسنادی که دولت با خارجی‌ها امضاء کرده مانند سند ۲۰۳۰، توتال، برجام و همه اسناد مهمی که با خارجی‌ها بسته است بسترساز نفوذ دشمن است و اکنون در حال پیگیری این موضوعات هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به نقل از ایلنا؛ مجید متقی‌فر درباره فعالیت‌های جبهه‌پایداری بعد از انتخابات گفت: جبهه‌پایداری مانند گذشته خط تبیین و بصیرت افزایی را ادامه می‌دهد و با تکیه بر مبانی انقلابی و اسلامی و رهنمودهای رهبری، مطالبات مردم و رهبری و وعده‌هایی که به مردم داده شده را پیگیری می‌کند.

او ادامه داد: رییس‌جمهور و دولت باید بتوانند مشکل اشتغال را حل کنند و به آن عددی که در قانون تعیین شده برسانند و وعده‌هایی که داده‌اند راعملیاتی کنند. 

سخنگوی جبهه پایداری تاکیدکرد: مشی پایداری روشنگری و  نقد عالمانه به دور از غوغاگری بعد از انتخابات است و به زودی سفرهای استانی و جلسات نقد و بررسی برگزارخواهیم کرد. 

او درباره موضع جبهه پایداری در بحث دولت در سایه، گفت: با دوستان هم‌گفتمان مشکلی نداریم و کلیت موضوع این است که نخواهیم گذاشت گفتمان انقلابی فراموش شود، دولت موظف است رسالت انقلابی داشته باشد اگر نداشته باشد حتما مورد نقد جدی قرار خواهد گرفت. 

دولت با توجه به اسنادی که امضا می‌کند در مسیر انحرافی قرار دارد

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه متاسفانه فاصله دولت از گفتمان انقلاب بسیار زیاد است، اظهارداشت: یعنی با توجه به اسنادی که دولت امضا می‌کند در مسیر انحرافی قرار دارد و تعهداتی برای نظام ایجاد می‌کنند اگر هوشمندی نداشته باشیم مسیر انقلاب منحرف می‌شود، بنابراین رسالت خود می‌دانیم پیگیری کنیم. 

متقی‌فر افزود: وقتی مردم به کسی اعتماد می‌کنند توقع دارند ارزش‌ها و جهت‌گیری‌های کلی نظام فراموش نشود و بنابراین باید دغدغه معیشت و اشتغال مورد پیگیری قرار گیرد و اگر دولت از مسئولیت شانه خالی کند و یا به تغافل بگذراند قطعا نیروهای انقلابی رسالت دارند در صحنه باشند و نقد کرده و مردم را روشن کنند. 

 او بیان کرد: بحث دولت در سایه و آتش به اختیار هم بر محور همین موضوع می‌گردد و اگر دولت دوازدهم مانند دولت یازدهم به وعده‌ها عمل نکند و رویکرد انقلابی نداشته باشد مورد نقد جدی قرار می‌گیرد. 

سخن رهبری برای ما مهم است و از جای دیگر خط نمی‌گیریم

سخنگوی جبهه پایداری در مورد پیشنهاد آتش‌بس سیاسی‌ گفت: سخن رهبری برای ما مهم است و از جای دیگر خط نمی‌گیریم؛ البته نه اینکه آتش به اختیار به‌معنی بلوا باشد.

او در ادامه اظهارداشت: تمام اسنادی که دولت با خارجی‌ها امضاء کرده مانند سند ۲۰۳۰، توتال، برجام و همه اسناد مهمی که با خارجی‌ها بسته است بسترساز نفوذ دشمن است و اکنون در حال پیگیری این موضوعات هستیم. 

جبهه پایداری حرفی به جز حرف انقلاب و امام ندارد 

متقی‌فر با بیان اینکه باید دلسوز مردم و انقلاب باشیم نه اینکه فقط پای مرقد امام گل ببریم، گفت: باید خط و اندیشه امام را پاس بداریم و نمی توانیم امام را نفی کنیم. جبهه پایداری حرفی به جز حرف انقلاب و امام ندارد و هدفش پیاده‌سازی منویات امام و رهبری و مر قانون است. 

سخنگوی جبهه‌پایداری، افزود: در آینده با بزرگان اصولگرا دیدار خواهیم داشت و از ظرفیت نیروهای انقلاب استفاده خواهیم کرد و خط و مشی ما با گذشته تفاوتی ندارد و کار سیاسی صرف انجام نمی‌دهیم بلکه کار انقلابی هم انجام می‌گیرد. 

هدف پایداری با روی کارآمدن دولت نه فراموش و نه عوض می‌شود

متقی‌فر با تاکید بر اینکه با روی کار آمدن دولت و جابجایی بعد از انتخابات هدفمان نه فراموش و نه عوض می‌شود، گفت: شاید احزابی به دنبال کسب قدرت باشند و اگر نتواستند با مدل ریاست جمهوری بر سر کار بیایند از راه دیگر وارد شوند اما ما مانند گذشته جلو می‌رویم. 

دوستان خوبی در جمنا هستند اما برداشت‌هایمان متفاوت است

او در مورد پیوستن به جمنا گفت: عضو جبهه مردمی نیستم؛ دوستان خوبی در آن مجموعه فعالیت می‌کنند اما برداشت‌هایمان متفاوت است و دعا می‌کنیم موفق شوند و بحث پیوستن به جمنا هم اکنون در جبهه پایداری مطرح نیست اکنون همه مشغول برنامه‌ریزی‌های دیگر هستند و مواضع پایداری در موضوعات مختلف روشن است. 

اگر رفتار دولت با ارزش‌ها و فرامین رهبری مغایرت داشته باشد بی‌تردید با آن مقابله می‌کنیم

این عضوجبهه پایدای با اشاره به برنامه چهارساله آینده جبهه پایداری بیان کرد: دولت باید ظرفیت‌های داخلی اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را به کار گیرد، چشم امید به دشمنان ندوخته باشد و با رفع مشکلات اقتصادی قدرتمندتر شود، چهارسال آینده یک دوره از دولت است که باید ورود و خروجش در این برهه مشخص باشد و تعیین کند چه برنامه‌ای در مسائل اقتصادی دارد و آیا تابع رهبری و قانون خواهد بود و برنامه ما این است که رفتار و رویکرد دولت را با قانون و ارزش‌ها و فرامین امام و رهبری تطبیق دهیم و اگر مغایرت داشته باشد بی‌تردید با آن مقابله خواهیم کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر