کد خبر: 25291
A

جزییات نشست مشترک فراکسیون امید با وزیر دفاع / تشریح عملکرد ۴ ساله این وزارتخانه

سخنگوی فراکسیون امید گفت: نشست مشترک نمایندگان عضو فراکسیون امید با وزیر دفاع برگزار و سردار دهقان پیرامون موضوعات مطرح شده توضیحاتی را ارائه کرد.

جزییات نشست مشترک فراکسیون امید با وزیر دفاع / تشریح عملکرد ۴ ساله این وزارتخانه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ بهرام پارسایی در تشریح جلسه صبح امروز(یکشنبه 25 تیرماه) فراکسیون مستقلین اظهار داشت: بطور طبیعی فراکسیون امید مجلس با وزرا و اعضای کابینه دولت جلساتی را برگزار می‌کند و امروز نیز با سردار دهقان وزیر دفاع و معاون پارلمانی این وزارتخانه جلسه‌ای را برگزار کردیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر دفاع گزارشی را از عملکرد 4 ساله این وزارتخانه ارائه کرد، گفت: نمایندگان نیز سوالاتی را از وزیر دفاع در مورد زیر مجموعه وزارت دفاع و نیروهای مسلح بیان کردند، در برخی موضوعات نمایندگان نگرانی‌های خود را مطرح کردند و وزیر دفاع نیز توضیحاتی ارائه داد.

سخنگوی فراکسیون امید گفت: با توجه به تعطیلی دو هفته‌ای مجلس، احتمالا این آخرین جلسه فراکسیون امید با اعضای هیات دولت بود، اگر نیاز باشد با توجه به نزدیکی انتخابات کابینه بازهم جلساتی را برگزار می‌کنیم ولی بطور طبیعی بعید است که جلسات دیگری برگزار شود- خانه ملت

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر