کد خبر: 25409
A

قاضی مقیسه در جمع خبرنگاران: درخواست متهم پرونده فساد نفتی برای برگزاری جلسه غیرعلنی بررسی می‌شود

رییس شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب از احضار بابک زنجانی برای بررسی ادعاهای متهمان ردیف دوم و سوم پرونده فساد نفتی خبر داد و گفت: مورد مورد به مورد کیفرخواست را باید متهمان دفاع کنند و بعد از آن حکم را صادر می‌کنیم.

قاضی مقیسه در جمع خبرنگاران: درخواست متهم پرونده فساد نفتی برای برگزاری جلسه غیرعلنی بررسی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، قاضی مقیسه در جمع خبرنگاران در خصوص روند رسیدگی به اتهامات متهمان ردیف دوم و سوم پرونده نفتی گفت: این پرونده بعد از تایید حکم اعدام بابک زنجانی و نقض احکام دو متهم به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب ارجاع شد.

او افزود: رسیدگی به اتهامات متهمان ردیف دوم و سوم پرونده آغاز شده و هم اکنون مشغول استماع دفاعیات متهمان هستیم. حکم مقتضی را بعد از رسیدگی به دفاعیات صادر می‌کنیم.

قاضی مقیسه تصریح کرد: مورد مورد به مورد کیفرخواست را باید متهمان دفاع کنند و ما هم طبق قانون موظفیم دفاع کنیم و بعدا تصمیم لازم گرفته می‌شود.

قاضی رسیدگی کننده در خصوص احضار بابک زنجانی به شعبه ۲۸ و اینکه آیا زیبا حالت منفرد هم احضار شده است؟ گفت: فقط زنجانی و آن هم برای روشن شدن موضوع مورد ادعای متهمان احضار شد وگرنه مسئله خاصی نیست و حکم این فرد تایید شده است.

رییس شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب با ابراز امیدواری از اینکه زنجانی در راستای پرداخت مبالغ همکاری کند، گفت: با این فرد هیچ کاری در رابطه با پرونده نداریم مگر ادعایی که افراد مطرح می‌کنند. مسئولان امر باید در مورد این فرد تصمیم بگیرند و امیدواریم در بازگرداندن اموال کمک کنند.

او در خصوص غیر علنی شدن جلسات آینده طبق خواسته متهم ردیف دوم گفت: این موضوع بررسی می‌شود.- ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر