کد خبر: 25419
A

نماینده مردم پاکدشت در مجلس: اصلاح طلبی و اصولگرایی ایجاد تفرقه و نیش زدن به دیگران و عقده گشایی نیست

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شورای اسلامی از تکریم ارباب رجوع از سوی دولت انتقاد کرد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس: اصلاح طلبی و اصولگرایی ایجاد تفرقه و نیش زدن به دیگران و عقده گشایی نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ محمد قمی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 25 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار داشت: آیا زمان آن نرسیده که در اداره و روش کار مجلس تجدید نظر کنیم، اگر به فرموده امام مجلس در رأس امور است باید ما نمایندگان در قول و فکر در رأس بودن مجلس را نشان دهیم.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: اینکه ما روش سنتی مواد و قوانینی را تصویب و اصلاح کنیم و بر حجم قوانین بیفزاییم و از مسائل کلان و اصلی و رهنمودهای مقام معظم رهبری غفلت کرده یا کم توجه باشیم در پیشگاه خداوند و مردم و در محضر شهدا مسئول هستیم.

وی گفت: پیشنهاد می کنم براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، مدیریت انقلابی و جهادی را سرلوحه کار خود قرارداده و هفته یک روز کار به مواد و قوانین و آیین نامه بپردازیم و بقیه زمان را با ریاست مجلس و همکاری موثر روسای کمیسیون ها برنامه ریزی کرده و مسائل مبتلابه جامعه را به طور جامع بررسی و پیگیری کنیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس اظهار داشت: مشکلات عمده مملکت اقتصاد، اشتغال، تولید و مسائل اجتماعی است، برخی از کمیسیون ها به طور جدی با کارشناسان دولت و دانشگاه ها برای اشتغال، اقتصاد مقاومتی، تولید و اجتماعی با استفاده از نظرات علمی و تجارب کشورهای دیگر در مدت حداقل 6 ماه راه عملی ارائه دهند و از پرداختن به مسائل کم ارزش سیاسی بپرهیزند.

وی با باین اینکه با اتحاد، هماهنگی و روحیه جهادی به مسائل مملکت بیاندیشیم، گفت:اصلاح طلب و اصولگرا وقتی ارزش دارند که مشکلات حقیقی جامعه را حل کنند، اصلاح طلب و اصولگرا فقط شعار نیست، بلکه یعنی تلاش برای حل مشکل مردم نه ایجاد تفرقه و نیش زدن به دیگران و عقده گشایی.

قمی خطاب به روحانی عنوان کرد: آقای رئیس جمهورچند وقتی است از طریق معاونت امور مجلس و نامه نگاری درخواست ملاقات کرده ام اما اعتنا نکرده اید، برای آخرین بار به شما تذکر می دهم نمایندگان باید مورد تکریم رئیس جمهور قرارگیرند تا مسئولین اجرایی تکریم ارباب رجوع را رعایت کنند.

وی ادامه داد: من کار شخصی با شما ندارم برای مردم و از طرف 500 هزار نفر مردم شهرهای پاکدشت، پیشوا و ورامین می خواهم با شما صحبت کنم، بر اساس قول چند سال قبل مردم این مناطق منتظر سفر شما به این شهرها و حل مشکلات هستند، اما جوابی از شما نشنیده اند و این روش تکریم ارباب رجوع نیست تجدید نظر کنید.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: از وزیر راه و شهرسازی می خواهم برای حل معضل کمربندی پاکدشت و مترو که کاملا ضروری است اقدام کند.

 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات تاکید کرد: از تصویب طرح متقابل با آمریکا تشکر می کنم و امیدوارم در عمل روش هایی اتخاذ کنیم که فقط شعار نباشد. خانه ملت

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر