کد خبر: 25535
A
دبیر شورای اطلاع رسانی و ارتباطات استان تهران:

رحمانی فضلی وزیری مقتدر و عاری از فساد است

پیام برازجانی دبیر شورای اطلاع رسانی و ارتباطات استان تهران در واکنش به خبر کذب یک کانال معاند و ضد انقلاب درباره وزیر کشور گفت: به عنوان عضو کوچکی از بدنه وزارت کشور که در جریان فرایندهای اداری و مالی درون ساختار سیستم وزارت کشور هستم با اطمینان کامل شهادت می دهم که ساحت وزارت کشور از زد و بندهای سیاسی و مالی عاری است و نباید به حرف معاندان و ضدانقلابها درباره تشکیک به تلاشهای وزارت کشور توجه کرد.

رحمانی فضلی وزیری مقتدر و عاری از فساد است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ پیام برازجانی دبیر شورای اطلاع رسانی و ارتباطات استان تهران در واکنش به خبر کذب یک کانال معاند و ضد انقلاب درباره وزیر کشور گفت: به عنوان عضو کوچکی از بدنه وزارت کشور که در جریان فرایندهای اداری و مالی درون ساختار سیستم وزارت کشور هستم با اطمینان کامل شهادت می دهم که ساحت وزارت کشور از زد و بندهای سیاسی و مالی عاری است و نباید به حرف معاندان و ضدانقلابها درباره تشکیک به تلاشهای وزارت کشور توجه کرد.

وی افزود: ممکن است مشی رحمانی فضلی با ارمانهای جریان اصلاح طلبی  تفاوتهایی داشته باشد اما وی به عنوان یک وزیر در چارچوب سیاستهای داخلی دولت قوی ظاهر شده است و بررسی اماری تنشها و بی نظمی های داخلی با دولت قبل خود گواهی قاطعانه برای عملکرد مثبت وی خواهد بود.

برازجانی ادامه داد: یکی از مواردی که در دوران تبلیغات انتخاباتی در کمپین دکتر روحانی مورد توجه گروه تبلیغاتی ایشان بود موفقیتها و افزایش ضریب امنیت داخلی کشور بود به نوعی که احزاب و جریانهای سیاسی در مقایسه با دولت قبل از ازادی عمل بسیار بیشتری برخوردار بودند و این مسئله قابل کتمان نیست.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان تهران افزود: تصمیم ادامه همکاری و یا تعیین وزراء در دولت دوازهم طبق قانون اساسی با رییس جمهور خواهد بود و همانطور که دکتر روحانی در جلسه اخیر دولت نیز اشاره داشتند قانون اساسی میثاق ملی برای عملکرد دولت است و فضا سلزیهای غیر اخلاقی برای دخالت در تعیین وزراء در مشی رییس جمهور تاثیر نخواهد داشت.

وی در پایان گفت: عملکرد رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور کاملا شفاف بوده و نمیتوان با اخبار کذب و فضا سازی در ان تشکیک کرد و حضور او در دولت بعدی و انتخاب مجدد از سوی دکتر روحانی بعید نیست.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر