کد خبر: 25666
A

فراکسیون امید مجلس مصادیقی برای وزیران دولت دوازدهم معرفی نمی کند/ دولت براساس شاخص ها افراد موثر را انتخاب کند

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان این که این فراکسیون مصادیقی برای انتخاب اعضای دولت دوازدهم به رییس جمهوری معرفی نکرده و نمی کند، گفت: فراکسیون امید تاکید دارد که دولت باید بتواند براساس شاخص های تعریفی خود، افراد موثر را برای اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کند.

فراکسیون امید مجلس مصادیقی برای وزیران دولت دوازدهم معرفی نمی کند/ دولت براساس شاخص ها افراد موثر را انتخاب کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ علی اکبری در جلسه های فراکسیون امید بنا را بر این گذاشتیم تا وارد معرفی مصادیق برای حضور در دولت دوازدهم نشویم.
وی ادامه داد: سعی می کنیم در دادن رای یا رایزنی ها و تعاملات با دولت، نیات خود را بیان کنیم و تاکنون نیز مصادیقی به رییس جمهوری معرفی نکرده ایم.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مجلس دهم تمام تلاش خود را برای تعامل واقعی با دولت یازدهم به کار گرفت، گفت: جامعه این ارتباط منطقی را در عملکرد مجلس مشاهده کرد. هرچند که گاهی یک طیف معدودی از نمایندگان می خواستند برای دولت مزاحمت هایی ایجاد کنند اما این اقدامات تاثیری نداشت.
اکبری تاکید کرد: دولت باید تکان هایی به بدنه خود بدهد و به وعده های خود عمل کند و توقعات فراوان جامعه را پاسخ دهد چرا که در جامعه مشکلاتی وجود دارد و باید به این مشکلات توجه شود.
وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس بنا دارند به جد در ارزیابی وزرا به گونه ای رفتار کنند که بهترین نتیجه را بدست آورند.
عضو فراکسیون امید مجلس اظهار امیدواری کرد: دولت افرادی را برای کسب رای اعتماد به مجلس معرفی کند که از توانمندی، دانش و دست پاکی برخوردار باشند و ما نیز سعی می کنیم در دادن رای به این مسایل توجه کنیم.
به گزارش ایرنا، آیین تحلیف حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به عنوان رییس جمهوری دولت دوازدهم 14 مردادماه در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.- ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر