کد خبر: 25673
A

اخبار ضد و نقیض درباره کابینه منجر به اختلاف‌ میان حزبی می‌شود

عضو ارشد جامعه مدرسین گفت: اخبار ضد و نقیض درباره حضور افراد خاص در کابینه دوازدهم باعث اختلاف میان حزبی می‌شود‌.

اخبار ضد و نقیض درباره کابینه منجر به اختلاف‌ میان حزبی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ آیت الله حسن ممدوحی عضو ارشد جامعه مدرسین درباره نارضایتی اصلاح طلبان از روند چینش کابینه دولت دوازدهم اظهار داشت: اسامی که به منظور حضور در کابینه دولت دوازدهم مطرح می شود تخمینی بوده و نباید بر مبنای آن واکنشی نشان داده شود.

وی افزود: اشخاصی که از سوی رئیس جمهور برای حضور در کابینه دوازدهممطرح می‌شوند باید رأی اعتماد وکلای ملت را کسب کنند، بر این اساس گمانه زنی از عنوان شدن اسامی افراد در لیست تنها اذهان عمومی را مشوش می‌کند.

ممدوحی تصریح کرد: اخبار ضد و نقیض درباره حضور افراد یا اشخاص خاص در کابینه دولت دوازدهم باعث به وجود آمدن تشنج های میان حزبی می‌شود‌، لذا نباید تا زمان تعیین تکلیف کلی  درباره این مسئله واکنش نشان داد.

عضو ارشد جامعه مدرسین بیان داشت : هر شخصی  بخواهد در کابینه دوازدهم حضور یابد باید از چندین فیلتر عبور کند و این گونه نیست که امروز اسم شخصی مطرح شده و فردا در کابینه قرار گیرد.

ممدوحی در پایان  با تاکید بر این که سهم خواهی به هر شکلی اشتباه است، خاطر نشان کرد:  اگر قرار است شخصی در مسئولیت خطیری همچون حضور در دولت قرار گیرد باید به دنبال حل دغدغه های انقلابی و مصلحت طلبانه باشد، لذا مطالبات نباید رنگ تعلقات شخصی و مقام پرستی بگیرد.- باشگاه خبرنگاران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر