کد خبر: 25685
A
عضو شورای شهر پنجم تهران در گفتگو با دیده بان ایران؛

قرار گرفتن نام آقایان "بیطرف" و "شریعتمداری" بر اساس خواست خود آنها بود/ شهردار شدن محسن هاشمی منتفی است/ هنوز مشخص نشده که " جاوید" گزینه چه کسی بود!!

حسن خلیل آبادی: البته احتمال بازگشت آقایان بیطرف و شریعتمداری به لیست کاندیدا وجود دارد زیرا قرار گرفتن نام این افراد در لیست گزینه های شهردار آینده تهران، بر اساس علاقه و اعلام آمادگی خود آنها برای نشستن بر کرسی شهردار تهران بود. اینکه گفته می شود بی اطلاع بودیم نادرست است

قرار گرفتن نام آقایان "بیطرف" و "شریعتمداری" بر اساس خواست خود آنها بود/ شهردار شدن محسن هاشمی منتفی است/ هنوز مشخص نشده که " جاوید" گزینه چه کسی بود!!

دیده بان ایران- سپیده اجلالی:  روز پنجشنبه خبر انصراف و کناره گیری حبیب الله بیطرف  از لیست کاندیدای شهردار تهران، در حالی به تیتر اول رسانه ها و شبکه های مجازی تبدیل شد که وزیر نیرو دولت اصلاحات در متن استعفای خود به این موضوع اشاره کرده بود که هیچگاه آمادگی خود را جهت شهردار شدن به اعضای شورای پنجم تهران اعلام نکرده است. 

از طرفی صبح امروز نیز، محمد شریعتمداری، معاون اجرائی رئیس جمهور، ضمن اظهار بی اطلاعی از قرار گرفتن نام خود در لیست کاندیدای شهرداری تهران، انصراف خود را به طور رسمی اعلام کرد. 

لذا در رابطه با انصراف بیطرف و شریعتمداری و احتمال اضافه شدن افراد جایگزین این دو گزینه؛ حسن خلیل آبادی، عضو شورای پنجم شهر تهران، به خبرنگار دیده بان ایران گفت: در حال حاضر شورا پنجم تهران هیچ برنامه ای برای جایگزین کردن این افراد ندارد چرا که گزینه های فعلی، گزینه های تکمیلی هستند.

 

وی همچنین افزود: البته احتمال بازگشت آقایان بیطرف و شریعتمداری به لیست کاندیدا وجود دارد زیرا قرار گرفتن نام این افراد در لیست گزینه های شهردار آینده تهران، بر اساس علاقه و اعلام آمادگی خود آنها برای نشستن بر کرسی شهردار تهران بود.

 

خلیل آبادی در پاسخ به این موضوع که لیست نهایی متشکل از 7 نفر بود و امروز با کناره گیری این افراد، آیا نباید افراد دیگری جایگزین شوند، تصریح کرد: خیر. لیست فعلی از افراد فرهیخته ای تشکیل شده است که در عرصه های مختلف ملی و مدیریتی سابقه های درخشانی از خود به یادگار گذاشته اند و لزومی برای جایگزینی این افراد وجود ندارد.

 

سخنگویی انجمن اسلامی معلمان در خصوص گمانه زنی های موجود روز گذشته درمورد دوباره مطرح شدن "محسن هاشمی رفسنجانی" به عنوان یکی از گزینه های جدی شهردار تهران اظهار کرد: این مسئله شایعه ای بیش نیست چرا که از همان ابتدا بین اعضای شورا پیمانی بسته شد که هیچ کسی از افراد درون شورا، از گزینه های شهردار و کاندیدا نباشد. خود آقای هاشمی نیز در تمامی جلسات این موضوع را مجددا تکرار کردند.

عضو شورای پنجم شهر تهران در رابطه با قرار گرفتن نام "علیرضا جاوید" ، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران (نزدیک به قالیباف) در لیست کاندیدا گفت: هنوز مشخص نشده است که جاوید چگونه و توسط چه کسی سر از لیست کاندیدا درآورد چون رای گیری به صورت مخفی انجام شد اما خوشبختانه از ورود وی به لیست استقبالی نشد و او با عدم جمع آوری آرا مورد نیاز از لیست خارج گردید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر