کد خبر: 25743
A

خاطره مسئول بسیج طلاب از عاشورای 88/ فقط تماشا می کردیم!!

مسئول جدید سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه سراسر کشور چهار ماموریت این سازمان را تشریح کرد.

خاطره مسئول بسیج طلاب از عاشورای 88/ فقط تماشا می کردیم!!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ حجت‎الاسلام عبدالعلی گواهی، با اشاره به مسئولیت جدید خود در سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه سراسر کشور، گفت: 1. «سازماندهی و توسعه بسیج اساتید و روحانیون و نخبگان حوزه‌های علمیه و مراکز علمی حوزوی سراسر کشور»،  2. «شناسایی فرصت‌ها و تهدیدات در حوزه‌های علمیه به منظور دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی»، 3. «برنامه‌ریزی هدفمند برای ارتقای روحیه انقلابی و جهادی و بینش و بصیرت سیاسی مطابق با انتظارات مقام معظم رهبری» و همچنین 4. «همکاری و تعامل سازنده با حوزه‌های علمیه سراسر کشور»، از جمله مهمترین ماموریت‌های سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه سراسر کشور محسوب می‌شود.

وی که در کارنامه خود مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ به مدت 8 سال را دارد، اظهار کرد: آتش زدن آثار عزاداران و سوگواران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در روز عاشورای سال 88 توسط فتنه‌گران تلخ‌ترین خاطره من در مدت زمان مسئولیتم در سپاه تهران بزرگ بود؛ من به اتفاق برادر بزرگوارم «سردار شهید حسین همدانی»، این صحنه‌ها را از نزدیک مشاهده می‌کردیم.

حجت‌الاسلام گواهی افزود: خلق حماسه 9 دی مردم تهران نیز شیرین‌ترین خاطره من در طول 8 سالی بود که در سپاه تهران بزرگ مسئولیت داشتم.- میزان

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر