کد خبر: 25747
A

هنوز صحبتی درباره معاونان رییس‌جمهور نشده‌است/ زنان شایسته‌ای داریم که می‌توانند در سطح وزات معرفی شوند

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تاکید کرد: هنوز نمی‌توان اظهارنظری درخصوص افزایش یا کاهش حضور زنان در کابینه کرد.

هنوز صحبتی درباره معاونان رییس‌جمهور نشده‌است/ زنان شایسته‌ای داریم که می‌توانند در سطح وزات معرفی شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تاکید کرد: هنوز نمی‌توان اظهارنظری درخصوص افزایش یا کاهش حضور زنان در کابینه کرد.زهرا احمدی‌پور درخصوص ضرورت حضور زنان در دولت دوازدهم گفت: حضور زنان در عرصه‌های کلان مدیریتی و افزایش تعداد زنان در کابینه از مطالبات اجتماعی است. زنان ما به دنبال تحقق و رنگ بخشیدن به برخی از مطالبات هستند که یکی از آنها افزایش حضور زنان در نهادهای قدرت است.

او با بیان اینکه زنان شایسته‌ای برای تصدی مسئولیت‌های مختلف وجود دارند، اظهار داشت: این زنان می‌توانند در سطح وزارت هم بیایند و معرفی شوند.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه هنوز نمی‌توان اظهارنظری درخصوص افزایش یا کاهش حضور زنان در کابینه کرد، تصریح کرد:‌ هم‌اینک ترکیب دولت دوازدهم مشخص نشده و آقای رئیس‌جمهور در حال بررسی و انجام رایزنی‌های مختلف هستند و هنوز نمی‌توان خبر قطعی را بیان کرد.

احمدی‌پور در پاسخ به این سوال که آیا آقای روحانی با شما برای حضور در دولت آتی صحبتی کرده است؟ خاطرنشان کرد: دیدارهای کنونی هم‌اینک درخصوص وزرا است و هنوز صحبتی با معاونان صورت نگرفته است.

او در پاسخ به این سوال که آیا از شما برای تصدی مسئولیت وزارتخانه‌ای دعوت شده است؟ ابراز داشت: خیر؛ تاکنون چنینی دعوتی از من صورت نگرفته است.- ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر