کد خبر: 25796
A

چمران: نیازمند بازنگری در جبهه مردمی هستیم

عضو هیات رئیسه جبهه مردمی با تاکید بر اینکه جبهه مردمی فقط برای انتخابات شکل نگرفته بود، گفت:مبنای فکری ما یک جبهه متفکر و پویا است که بتواند همه گروه‌ها و احزاب‌ و سازمان‌ها را با یکدیگر منسجم کند.

چمران: نیازمند بازنگری در جبهه مردمی هستیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ مهدی چمران عضو هیات رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به روند فعالیت جبهه مردمی و اثرگذاری این جبهه بین نیروهای انقلاب پس از انتخابات اظهار داشت: جبهه مردمی در یک زمان بسیار کوتاهی شکل گرفت و چون فرصت هم کوتاه بود اولین هدفش برگزاری و حضور در انتخابات به صورت منسجم بود؛ لذا تلاش فشرده‌ای را آغاز کردیم و استقبال گسترده‌ای نیز از این جبهه به عمل آمد.

چمران ادامه داد: این انتخابات برای اولین بار از پایین به بالا شکل گرفت و منتخبین ما کسانی بودند که از بین توده‌های مردم بالا آمدند و بعد به جایگاه نامزدی انتخابات رسیدند؛ البته شاید برخی به این روند ایراد هم داشته باشند اما با مبانی محاسبه شده‌ به نتایجی رسیدیم که در انتخابات دیدیم که اگرچه پیروزی نبود اما اصل مساله انسجام بود و همین انسجام در مقایسه با سال 92 یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود.

عضو هیات رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: شاید عده‌ای این موضوع را از ابتدا اعتقاد نداشتند که جبهه مردمی بتواند در انتخابات به موفقیت برسد اما به هر حال برای اینکه انتخابات یکسویه و یکطرفه نباشد و گستردگی حضور مردم را داشته باشیم این حرکت و این کار و این سازماندهی نیاز بود و این حرکت بر اساس یک نیازسنجی انجام شد.

وی با بیان اینکه پس از انتخابات ما به یک بازنگری در جبهه مردمی نیاز داریم که بتوانیم در آن تجدید سازمان انجام دهیم و کار خود را دنبال کنیم یادآور شد: این کار در شرف انجام است و علی‌القاعده باید این موضوع بلافاصله به سازماندهی نیروها و برنامه‌ریزی برای آینده منجر شود.

چمران با تاکید بر اینکه جبهه مردمی فقط برای انتخابات شکل نگرفته بود، تصریح کرد: مبنای فکری ما یک جبهه متفکر و پویا است که بتواند همه گروه‌ها و احزاب‌ و سازمان‌ها را با یکدیگر منسجم کند.- فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر