کد خبر: 25827
A

جلودار زاده: تشکیل دولت در سایه باعث ایجاد هرج و مرج در کشور می شود

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که تشکیل دولت در سایه در شرایطی که کشور با مسائل متعددی دست به گریبان است به نفع دشمن تمام می شود.

جلودار زاده: تشکیل دولت در سایه باعث ایجاد هرج و مرج در کشور می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ سهیلا جلودار زاده؛ در واکنش به ایده ایجاد دولت در سایه اظهار داشت: به طور قطع ایده ای که با قانون مطابقت نداشته باشد به صلاح کشور نیست و در حال حاضر از چند هویتی در مجموعه حاکمیتی رنج می بریم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: اگر چنین اتفاقی رخ دهد و دولت سایه شکل بگیرد بازتاب های نامناسبی خواهد داشت و برای دولت ایجاد مزاحمت خواهد کرد.

وی گفت: دور قبل شاهد شکل گیری دولت ائتلافی بود و اگر قرار باشد در بیرون از بدنه قوه مجریه نیز دولت در سایه شکل بگیرد هرج و مرج ایجاد می شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: نقد اتفاق خوبی است اما در شرایطی که کشور تحت فشار دشمن است و مسائل زیادی گریبان دولت را گرفته است تشکیل دولت در سایه قطعا به نفع دشمن تمام خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برخی به گونه ای رفتار می کنند که تصور می شود با اسرائیل و آمریکا همراه هستند و مدام اذهان عمومی را مغشوش می کنند، متاسفانه هیچ مقام قضایی نیز به دلیل برهم زدن آرامش مردم با این افراد برخورد نمی کند. خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر