کد خبر: 25910
A

بررسی مجدد لایحه ممنوعیت حمل سلاح سرد در کمیسیون قضایی/ دادو ستد سلاح سرد محدود می‌شود

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از در دستور کار قرار گرفتن لایحه ممنوعیت حمل سلاح سرد در این کمیسیون خبر داد.

بررسی مجدد لایحه ممنوعیت حمل سلاح سرد در کمیسیون قضایی/ دادو ستد سلاح سرد محدود می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران به نقل از خانه ملت؛ یحیی کمالی پور درباره آخرین وضعیت بررسی لایحه ممنوعیت حمل و استفاده از سلاح سرد، افزود: این لایحه در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مورد بررسی قرار گرفت اما در صحن علنی نتوانست نظر نمایندگان را جلب کند و بار دیگر به کمیسیون ارجاع داده شد.

نماینده مردم جیرفت وعنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در زمان بررسی لایحه مذکور در صحن علنی، برخی از نمایندگان بر این مهم تاکید داشتند که این لایحه باعث به خطر افتادن اقتصاد برخی استان ها می شود زیرا در برخی استان ها امرار و معاش از طریق ساختن سلاح سرد صورت می گیرد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه اکنون لایحه مذکور در نوبت رسیدگی کمیسوین قضایی و حقوقی مجلس قرار دارد و به زودی آن را بار دیگر بررسی خواهیم کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: این لایحه سازوکاری را در نظر گرفته است تا افراد به راحتی نتوانند سلاح سرد حمل کنند زیرا بسیاری از قتل هایی که صورت می گیرد از استفاده از سلاح سرد در زمان خشونت بوده است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، گفت: در لایحه مذکور در تلاش هستیم تا دادو ستد سلاح سرد به راحتی صورت نگیرد و محدودیت هایی برای استفاده از این سلاح را لحاظ خواهیم کرد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر