کد خبر: 25934
A

کیهان در واکنش به تحریم سپاه از سوی امریکا: در منطقه 50هزار نیرو و دههاپایگاه دارید؛ منتظر پاسخ باشید

روزنامه کیهان در سرمقاله خود با ااره به تحریم های جدید امریکا علیه سپاه پاسداران نوشت:واشنگتن در پی مهار و در صورت توان، قطع بازوهای قدرت جمهوری اسلامی است. آن که امروز در منطقه در مقابل طرح‌های استعماری واشنگتن ایستاده و یک تنه همه آن نقشه‌ها را نقش بر آب کرده است، همین نهاد انقلابی است.

کیهان در واکنش به تحریم سپاه از سوی امریکا: در منطقه 50هزار نیرو و دههاپایگاه دارید؛ منتظر پاسخ باشید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ این روزنامه در ادامه نوشت: پوزه آمریکا در منطقه از جمله عراق، سوریه و یمن به خاک مالیده شده است. برای کشوری که ادعای ابرقدرتی دارد، شکست در مقابل جمهوری اسلامی ایران که از همه جهت تحت فشار و تحریم است، سرشکستگی کوچکی نیست و تحریم سپاه و متهم کردن آن به تروریسم، تعجبی ندارد. 
آمریکایی‌ها ده‌ها پایگاه نظامی و حدود 50 هزار نیرو در منطقه دارند و گویا درس‌های 8 سال جنگ تحمیلی علیه ایران را فراموش کرده‌اند و شاید هم گمان می‌کنند آن نسل از پاسداران و بسیجیان دوران جنگ دیگر نیستند.  اما باید بدانند که سخت در اشتباه هستند و اگر قرار است آنان حد و مرزی در دشمنی و وقاحت نشناسند، لزوماً پاسخ خود را در نشست بعدی کمیسیون مشترک برجام و از سوی دیپلمات‌هایی با کت و شلوار شیک نخواهند گرفت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر